Raymond Andersen Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Ulykken skjedde i begynnelsen på en sving.. må ha hatt ganske høy fart, har skjenet over en gang og sykkelsti, ned i grøfta og deretter gjennom/over muren.. Det har også vitner rapportert. Artikkel hos NRK Fy faen steika a gitt:eek: .... dette er oppe ved flyplassen dette eller?? var det en bil/folk herfra eller,noen som vet noe om det? Jeg bor i vognveien.... hmmm Så luftambulansen landa nedi byen i stad,var akk der da det landa. Huff,får håpe det går bra med de etterhvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 satte en støkk i meg å se det der ja.. sjøl om jeg er sanitetssoldat.. ikke noe pent.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Huffda. Aldri noe artig når slikt skjer, håper det går bra med de som kjørte bilen hvertfall. Såg denna bilen for et par dager siden på hamar, var rimelig strøken hvertfall! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Fy faen steika a gitt:eek: .... dette er oppe ved flyplassen dette eller??var det en bil/folk herfra eller,noen som vet noe om det? Jeg bor i vognveien.... hmmm Så luftambulansen landa nedi byen i stad,var akk der da det landa. Huff,får håpe det går bra med de etterhvert.. er ved voldjordet Raymond.. noen hundre meter før avkjøringa til gjennvinningsstasjonen på flyplassen ja.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Så helikopteret lande i stad ja, gikk fort unna. Men når man ser på bilen skjønner man jo hvorfor... stygt vrak :shake Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 å se det på bilder er ekkelt.. men å faktisk se slik i virkeligheten er 10 ganger værre! går skikkelig inn på en å se et slik vrak Var ikke så pent nei, kom som nr. 6 jeg og kjærsten, hun begynte å brekke seg litt når vi passerte.. Var blod på mesteparten av frontruta samt dashbord. Mens jeg konsentrerte på hvor onkel blå dirigerte meg. Er ikke noe jeg vil se igjen akkurat. :( Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 En 24 år gammel kvinne er overført til Ullevål Universitetssykehus med alvorlige skader etter ei trafikkulykke i Hamar i 19-tida torsdag kveld. To menn, begge 33 år gamle, ble også fraktet til sykehus med skader etter ulykka. De to ble begge sittende fastklemt i bilen. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Trist når sånt skjer, men hvem kan man takke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Off, triste saker... håper det går bra med folka, synd med en utrolig kjøremaskin som har gått til spille oxo.. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 haha, ja, my mistake.. men fort har det uansett gått... Var innom og kikket på ulykkesstedet på vei til jobb i dag.. var LAAANGE skrensespor ja.. men jeg hadde nesten rett med tanke på den sykkel- og gangstien.. bilen har kjørt oppover fra AKV (for de som er lokalkjent), fått skrens i en svak høyresving, skjenet opp på gressplenen på høyresiden som skiller veien og sykkel- og gangstien, deretter skjenet tilbake tvers over vegen, ned i grøfta og gjennom steingjerdet.. artikkel i Hamar Arbeiderblad i dag, hvor det også slås fast at farten har vært høy, men at de ikke vil spekulere i HVOR fort før undersøkelser har blitt gjort.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Så det jeg også Fredrik.. er jo et lite søkk i svingen der.. så mulig at han har fått sleng på ræva pga av det og så opp på gresset eller noe.. men samma kan det være.. det har gått fort.. en person ligger på ullevål og tilstanden er ustabil.. så vi får vente med å si noe mer før situasjonen er avklart tenker jeg.. forøvrig sier lokal avisa at det er to på 28 og ei på 23 ikke to på 33 og ei på 24 som tidligere nevnt. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Jepp.. kommet litt nye opplysninger i løpet av natten.. vet også nå hvem dette var... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Siden det var i en lang slakk sving har den nok sluppet med ræva. Det er en kjent sak med ITR.... Og siden han kun har hatt bilen 6 dager, kjente han den jo ikke så godt. Har sikkert sluppet opp gassen eller bremset. Har selv hatt et par slike episoder, særlig når bilen var ny. Nå er jeg obs på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Noen som vet hvordan det gikk med de da? Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Og siden han kun har hatt bilen 6 dager, kjente han den jo ikke så godt. Har sikkert sluppet opp gassen eller bremset. Har selv hatt et par slike episoder, særlig når bilen var ny. Nå er jeg obs på det! Been there done that... itr er skummel bil å kjøre hardt første tida om man ikke er kjent med den... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg