avantgarde Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 http://www.namdalsavisa.no/Nyhet/article2054157.ece To biler ble avskiltet og fire andre fikk kjøreforbud etter en trafikkontroll som politiet og Statens vegvesen avviklet i Namsos torsdag ettermiddag og kveld Tjenestemenn fra politiet og Vegvesenet kjørte rundt i Namsos sentrum og plukket ut biler som ble gjenstand for en teknisk undersøkelse. - Bilene ble tatt med til kontrollhallen i Hestmarka og det ble avdekket flere stygge feil. Feil med styring, forstilling og fjærer som nærmest hang og slang var noe av det vi kom over, forteller Jule. Har du en drittbil bør du fikse den eller la den stå! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Kan vel ikke ha noe med avgiftssystemet her i landet å gjøre? Hmm... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Noe med avgifter å gjøre ?? Nei, det kan det vel ikke være.. Det må være noe annet, noe som kan føre skylden tilbake til forbrukerne og ikke på staten.. De vil jo bare vært beste..... Sier de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Det er jo en kjent sak at politiet tar i litt når de uttaler seg om oss ungdommer og bil... i tillegg til at avisene er flinke til å overdrive :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Var en merkelig politisak i Lillestrøm igår og.. Sto4-5 politibiler, 2-3 BT/VV biler der, og noen sivilbiler.. MASSE politi, og noen fra BT.. Hadde satt ut masse kjegler i veien, men hva gjorde de? Joda, satt i gresset og drakk kaffe. Hvem betaler disse? De skulle vel starte en kontroll ellernoe slikt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Var en merkelig politisak i Lillestrøm igår og.. Sto4-5 politibiler, 2-3 BT/VV biler der, og noen sivilbiler.. MASSE politi, og noen fra BT.. Hadde satt ut masse kjegler i veien, men hva gjorde de? Joda, satt i gresset og drakk kaffe. Hvem betaler disse? De skulle vel starte en kontroll ellernoe slikt :) Holdt på fra 18 til 22 den.. heldigvis holdt jeg meg unna den lille biten igår.. var den utafor varemessa fra fetsund du mente? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Var en merkelig politisak i Lillestrøm igår og.. Sto4-5 politibiler, 2-3 BT/VV biler der, og noen sivilbiler.. MASSE politi, og noen fra BT.. Hadde satt ut masse kjegler i veien, men hva gjorde de? Joda, satt i gresset og drakk kaffe. Hvem betaler disse? De skulle vel starte en kontroll ellernoe slikt :) Det er jo mye bedre en at de plager oss! sombrero Skulle gladelig sponsa bt-Tønsberg med en kulegrill, om de prioriterte å grille pølser i steden for å stoppe meg.... Men ved nermere ettertanke bør jeg kanskje heller bytte bærekulene, bærearmforingene, topplagrene og demperene som er avgått ved døden på bruksbilen. Jeg er dog lur nok til å bruke andre biler, mens den står der og vingler i vindkastene... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg