Gå til innhold

bilspill med trafikk og 'åpne' baner

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hvilken plattform er det du vil ha spill til? Det finnes flere spill der du kjører noe som ivertfall ser ut som bil, der du har trafikk og åpne baner. For eksemple Need For Speed Underground 2 og Need For speed most Wanted. I GTA styrer du også ting som ser ut som biler gjennom gater med trafikk. (Jeg har ingen ting i mot spillene, jeg spiller dem selv. Men man det er ikke biler man kjører i disse spillene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, skulle helst hatt til PC men da må det være noe som ikke krever så mye av maskinen :) Xbox kan vel gå det også, men har ikke ratt til boxen så hadde vært best til pc.. for å få litt mer ekte feeling hehe

GTA, needforspeed u2 og driver 3(4'n er ute nå..) har jeg prøvd.. burde kanskje sett litt på driver 4 og NFS MW :)

Takker for svar !

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Test Drive Unlimited kommer, blir jo det knall.. Driver: Paralell Lines (Driver 4), er ikke akkurat ett kjørespill, kan runde det på under en uke.. Helt greit, ellers..

Street Legal Redline Racing er jo max fett, 140 spenn, og mye moro :)

Minner meg litt om Driver 1, og kollisjonsskaden er utrolig rå.. Verdt pengene :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel et onlinebasert "rånespill" til Xbox 360 ute nå? Driv3r eller noe, kan visst få større hus og sånn der.. Skal se om jeg finner en link etterpå ;)

Du mener Test Drive unlimited, verdens første MOOR spill (Massive Online o....??? Racing)

Demoen kan lastes ned fra Xbox live for de som har det til 360.

Kult konsept, men eldgammal fysikkmotor dessverre :jail

Men jeg må inrømme det var ganske kult når jeg var ute å cruisa med Murcielago'n, og møtte en 3-4 stykker som hang seg på på motorveien på en liten cruisings på ca 250km/t :D Helt til politiet så meg, fant ut de ville stoppe meg, og den første politibilen som kommer i motgående felt, fronter med meg i 300+ og det resulterer i at jeg blir arrestert.. ehhhhh! :hvaskjera

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener Test Drive unlimited, verdens første MOOR spill (Massive Online o....??? Racing)

Men jeg må inrømme det var ganske kult når jeg var ute å cruisa med Murcielago'n, og møtte en 3-4 stykker som hang seg på på motorveien på en liten cruisings på ca 250km/t :D Helt til politiet så meg, fant ut de ville stoppe meg, og den første politibilen som kommer i motgående felt, fronter med meg i 300+ og det resulterer i at jeg blir arrestert.. ehhhhh! :hvaskjera

Er det biler som henger seg på der?

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det biler som henger seg på der?

Altså, andre spillere.. Det er et massivt online spill, de har lagd en av øyene i hawaii, så du begynner spillet, så har du hele øya å kjøre på sammen med alle andre som spiller samme spill, da kan du enten bare cruise rundt, prøve å drifte, spinne rundinger eller bare kjøre helt mischief. Også er det forskjellige "waypoints" her og der, hvor fler kan møtes også arrangere race på forskjellige baner. Som sagt, genialt konsept, og jeg håper noen andre gjør det også (GT5???) For det er kjempemorro å bare ta en spontan race med andre folk! Men som sagt, spillet i seg selv virker veldig gammeldags og "firkantet"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må inrømme det var ganske kult når jeg var ute å cruisa med Murcielago'n

Spillet er fortsatt alpha eller på det tidligste beta stadiet, det skrev dem på Live at denne ikke er representativ for "final game".

Samt at det er vel Gallardoen (spyder) du mener? Eller har du fått taki en annen demo over Live enn meg?

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet er fortsatt alpha eller på det tidligste beta stadiet, det skrev dem på Live at denne ikke er representativ for "final game".

Samt at det er vel Gallardoen (spyder) du mener? Eller har du fått taki en annen demo over Live enn meg?

Ja Gallardo så klart, var jo cab.. Vel, greit at dem har litt finpussing igjen å gjøre, men fysikkmotor pleier jo bli spikra ganske tidlig i utviklinga da... Jeg snakker om alt fra og burne rundinger til og nappe brekket i svinga til å dra av gårde med Shelbyn.. Føles virkelig ikke ekte i det hele tatt.

Men jeg kommer antageligvis til å kjøpe spillet fordet, fram til Forza 2 kommer (ære være)

Så når det kommer ut får vi fra bilforumet treffes å ha "streetmeet" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det jeg mente :)

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider