opel freak Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Jeg lurer på å kjøpe meg en delebil men den har fått purring pga ikke betalt årsavgift. Hvist jeg kjøper den; da skal ikke jeg betale årsavgift på den da? Går ikke alle slike avgifter på eieren? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 De følger bilen. Men hvis du aldri skal ha skilter på den kan du drite i den regninga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 drite og drite. da blir det huggern eller betale halv årsavgift isåfall da. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Skal du ikke bruke den som delebil da? Er bare å plukke av det du trenger da, ta med vognkort(samme hvem den er regga på) og levere på huggern når du er ferdig. Få den gamle eieren til å skrive under på sånn omregistreringslapp, som du beholder som bevis på at bilen er din hos huggeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 en årsavgift som ikke er betalt følger den eieren som bilen sto på 1i1, men ved handel har jo begge et ansvar for at den blir betalt, i dette tilfellet har han kravet hengende over seg dessverre...ring BT! har vraket mange biler som ikkje sto på meg eg, uten skilt vel og merke. trengte kun chassinr og avreg dato Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg