Earthquake Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ser jo bra ut dette. Godt fornøyd med resultaten rent lydmessig? Live webcam blir det i garasjen vår også, etterhvert... Nå som bigbrother snart er over så er det godt det finnes alternativer til meningsløs underholdning:assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Rent lydmessig ble det knall, man har jo 6x9 rett bak hodet, men lyden kommer likevel forfra, samt at man kan justere anlegget slik at man får en bra lyd allover. (Tatt i betraktning at det er ett anlegg hvor man har valgt blandt de billigste komponentene i alle ledd) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Rent lydmessig ble det knall, man har jo 6x9 rett bak hodet, men lyden kommer likevel forfra, samt at man kan justere anlegget slik at man får en bra lyd allover. (Tatt i betraktning at det er ett anlegg hvor man har valgt blandt de billigste komponentene i alle ledd) Kult, det viser seg jo gang på gang at billig utstyr kan spille skikkelig bra med en god og gjennomtenkt montering:) Morell, angret du innlegget eller:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Kjempebra prosjekt! Driver å titter litt på glassfiberbygg til min trans am. Har du noen tips til tråder/linker osv jeg kan sjekke ut? Mvh Mr.transam Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Her er noen.......................m'm http://mobile.jlaudio.com/gallery/detail.php?vehicle_id=1425 http://mobile.jlaudio.com/gallery/detail.php?vehicle_id=410 http://mobile.jlaudio.com/gallery/detail.php?vehicle_id=741 http://mobile.jlaudio.com/gallery/detail.php?vehicle_id=582 http://mobile.jlaudio.com/gallery/detail.php?vehicle_id=258 Som sagt noen få ideer...........................m'm Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Kjempebra prosjekt! Driver å titter litt på glassfiberbygg til min trans am. Har du noen tips til tråder/linker osv jeg kan sjekke ut? Mvh Mr.transam Vi skal jo til med glassfiber i denne trans am'en i løpet av august engang tenker jeg. Skal bare på ferie først, hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Noe fremgang?? Jeg vurderer å putte noen dvdskjermer her og der i bilen. Hvordan er det å kjøpe fra statene? Skal vel ikke bli noe prob det? Og en ting til: Høyden på originalradioen i bilen er jo større en de europeiske modellene. hvordan løste dere problemet med å få en glipp mellom spiller'n og kanten i dashen? Håper du skjønner hva jeg mener her siden dette er litt vanskelig å forklare! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Du får adapter til å¨sette inn dersom du skal ha inn en 1 din spiller. Din bil har vel 1 1/2 din tenker jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Her kan du se et bilde av dashen: Regner med total ombygging etterhvert i glassfiber, men skal ha noe lyd inn der først. Noen tips til adapter? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaDa1300GT Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ta turen til den lokale yrkeskolen. Ta med deg den papp-platen du har laget som passer perfekt ned i hullet i midtkonsollen din og husk CD-spilleren din. Be dem kappe ut en aluminiumsplate eller en syrefast-plate til deg etter den malen du har tatt med deg. Når de kapper ut plata så tester du med spilleren din slik at du får perfekt tilpasset hull til spilleren. Bruker du aluminium så bør denne lakkes for å forhindre oksidering. Syrefast er knallhardt og trenger ikke lakkes. Pusser og polerer du dette så får du en meget fin overflate som er en fryd for øyet og som vil være en kontrast til ditt ellers så sorte dashbord. Kanskje noen andre kommer med bedre forslag? Utfordringen er herved gitt! Lykke til! Siter "Nå e det ikkje lenge igjen..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 adapteren lager du enten selv eller som LaDa1300GT her skriver, at du får noen til å kutte ut en aluplate eller lignende, var allerede anlegg i denne trans-am'en da vi begynte, så alt vi gjorde var å rive ut det gamle og sette inn nytt, så derfor var denne platen allerede der. Skjermer kan du jo montere både her og der, og en god start vil vel være å fjerne "hanskerommet" hehe og felle inn en der? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hvis alt går som jeg håper blir dashbordet seendes helt annerledes ut. Planen er å kjøre full custom innvendig og håper det ordner seg! :D: Tiden vil vise hvertfall. Men det tar uansett litt tid før det skjer siden jeg skal starte på pilot skole snart og kommer til å bruke en haug med cash på det. Så vi får se da!:): Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg