Gå til innhold

Bilde av min Kjerre!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by MrKadett

har du nettop kjøpt bilen? Har sett den flere ganger i elverum ?

Nei.He.He Når jeg kjøpte den var den rød,Kaputt motor og masse rust. Alt som er gjort på bilen har jeg selv gjort!

Originally posted by Golfy

Du må gjerne legge ut et bilde av fangeren her eller sende på mail så skal jeg prøve....

Skal legge ut et bilde i morgen. Må ta det først :-) Men hva er best. Skal jeg sette den opp mot bilen eller for deg selv?

Mvh Stian

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rolla_RS

Nei.He.He Når jeg kjøpte den var den rød,Kaputt motor og masse rust. Alt som er gjort på bilen har jeg selv gjort!

Du er en jævel på å sveise rust du da eller? Skulle jeg gjerne vært også! Fint har det blitt ihvertfall! Det skal du ha! Er det no spennende under hood'n eller inni bilen også?

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cREATURe

Du er en jævel på å sveise rust du da eller? Skulle jeg gjerne vært også! Fint har det blitt ihvertfall! Det skal du ha! Er det no spennende under hood'n eller inni bilen også?

Takker for skryten. Har sveist noe rust ja. Men det kan bli for mye av det "gode" :-) Under Hood'n sitter det en Twin Cam motor med høvlet og portet topp. Justerbar bensintrykks regulator samt 2.5" eksos. Ca 145-150 hk Vesentlig bedre moment enn originalt. Interiøret er under arbeid. Dørene og sidene er trekt i hvitt samt Fake skinn og hvite speedometer skiver. Legger ved et bilde.Men som sagt er den under arbeid!

Mvh Stian

post-2257-1380485156836_thumb.jpg

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...