Gå til innhold

Bilde av min Kjerre!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

motoren tok kveld:) sånn e det når man ikke kan skru:) haha notin

Jaja... Men urørte er de motorene der uslitelige. En kompis kjører en med 350.000km på telleren. Den får deng fra kaldstart hver eneste dag, og har aldri hatt et eneste problem! Har prøvd å bruke opp en sånn før og, men det gikk bare ikke. :rolleyes: Men bilen er altså kastet? Eller ble den solgt?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Men urørte er de motorene der uslitelige. En kompis kjører en med 350.000km på telleren. Den får deng fra kaldstart hver eneste dag, og har aldri hatt et eneste problem! Har prøvd å bruke opp en sånn før og, men det gikk bare ikke. :rolleyes: Men bilen er altså kastet? Eller ble den solgt?

nei da han e sikkert flink til åskru han stian!

bilen e solgt i deler, så kaosseriet e vel kastet no, så det no ikke i helgen, hmm. ja tror den e kastet! kjenner en som har en toyota camry som e kjørt og milionen:) så tror de går lang ja :rolleyes:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror problemet var olje pumpen. Den fikk rett og sett ikke nok smøring. Brente 2'er stempelet som igjen lagde en god ripe i sylinderen. Kunne helt sikkert vært fikset, men eg orket ikke mer av den bilen. Så det kapittelet er avsluttet. Karosseriet er på huggeren, men det meste av delene var solgt.

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror problemet var olje pumpen. Den fikk rett og sett ikke nok smøring. Brente 2'er stempelet som igjen lagde en god ripe i sylinderen. Kunne helt sikkert vært fikset, men eg orket ikke mer av den bilen. Så det kapittelet er avsluttet. Karosseriet er på huggeren, men det meste av delene var solgt.

Hmm... Kan det være en feil ved disse? De andre jeg har vært broti som har rast, har nemlig også hatt smøreproblemer. to hvor pumpa døde, og en som glemte å fylle olje......

Uansett, bilen var fin! Synd den døde:( men av og til skjer slikt. Har du noe deler igjen?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Kan det være en feil ved disse? De andre jeg har vært broti som har rast, har nemlig også hatt smøreproblemer. to hvor pumpa døde, og en som glemte å fylle olje......

Uansett, bilen var fin! Synd den døde:( men av og til skjer slikt. Har du noe deler igjen?

Det kan se ut til å være en svakhet ja. Samme stempelet sprakk på nøyaktig samme stedet for et halvt år siden også. Kan tyde på at det var er svakhet i smøringen til det stempelet. Men, men, den ble jo ikke akkurat pent behandlet heller da. Har bare diverse motordeler igjen. Portet topp er vel det mest attraktive.

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portet topp er vel det mest attraktive.

Hvilken generasjon topp? (Den originale?)

Pris? Høres interresant ut, da vi har to AE86 stående på verkstedet som vil ha litt mer hester....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke bare motoren som var "skadet" da. Jeg stakk ett skrujern gjennom kanalene på begge sider, det manglet en god del stål på ene siden ved reservehjulet+++ Hvis denne skulle overlevd, måtte ett mirakel skjedd tror jeg, er ikke mye vits å legge tid og penger ned i en så gammel bil. Den gjorde nesten sin misjon som var å vare frem til jeg var ferdig på skolen nå til sommeren. Men, men, den er glemt nå.

Her er noen fler bilder:Dette får bli en minnestund for Rolla_RS :)

CIMG1173.jpg

CIMG1175liten.jpg

Fant også noen fra banekjøring på Eikås: OBS: Copyright på disse!!

HS5K5960.sized.jpg

HS5K5963.sized.jpg

HS5K5788.sized.jpg

HS5K5789.sized.jpg

IMG_2684.jpg

IMG_2685.jpg

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider