Baron Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 liker også den fronten du har ,selv om s/v90 har fet front også...selv må jeg bare senke for at den skal bli fet.. samt lakk.. Senking må til, selv om jeg synes min er litt høy enda, så blir bilen betraktelig bedre i svingene...har jo som sagt byttet både dempere og fjærer så den må vel sige ned etterhvert bare jeg får kjørt litt. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Hei og hopp......tenkte legge ut litt om min forvandling av min 960..3L.Bildene forteller hva som er gjort så jeg gidder ikke skrive mere!!!! OK det jeg ikke har bilder av kan jeg jo skrive, og det er nytt godkjent senkesett og nye dempere, justerbart panhard stag fra USA. innvendig er den helt standard. http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/kamera 001.jpg http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/kamera 002.jpg http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/kamera 004.jpg http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/kamera 010.jpg http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/kamera 013.jpg http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/kamera 012.jpg Hvordan monterte du vingen på bakluken ,skjønner ingen ting av det som følger med pakken fra bcb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Hvordan monterte du vingen på bakluken ,skjønner ingen ting av det som følger med pakken fra bcb Limte den stortsett, fulgte med noen braketter som også klemmer fast vingen med 4 skruer på sidene. Nå er det original volvo vinge på min, hva er det de selger på bcb? Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Takker for bilde hjelpen 240ft, fikk plutselig til bildene mine også...he he Så nå folkens ligger det bilder på hele tråden Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Fin bil har fått deg... 9 serien kler sølvfarge!! Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Fin bil har fått deg... 9 serien kler sølvfarge!! Takker, er veldig fornøyd med fargen, som folk vet kan man jo nesten ikke velge fritt i farge og utstyr når man handler brukt bil. Men er absolut fornøyd med utseendet på bilen nå. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Liker godt den sorte turbo grillen.......hvertfall mot sølv Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 De felga var mindre pene da...... Har sett disse i RL, og de passer utmerket. Ser ufattelig tøffe ut, og vogna til Kyten ER gjennomført. Visst du syns dette ødelegger tråden din, send en PM så tar jeg det bort.... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Har sett disse i RL, og de passer utmerket. Ser ufattelig tøffe ut, og vogna til Kyten ER gjennomført. Visst du syns dette ødelegger tråden din, send en PM så tar jeg det bort.... Synes de ser litt for spessielle ut de felga til en ganske så firkantet bil....20" med litt kant tror jeg er midt i blinken...... Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 hehe, skal du ha 20" felger, så må du få noen større bremser ass.... ser helt merkelig ut! Er det forresten 850-felger du har på tralla di nå? m/spacere? Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 hehe, skal du ha 20" felger, så må du få noen større bremser ass.... ser helt merkelig ut! Er det forresten 850-felger du har på tralla di nå? m/spacere? Felgene som sitter på tralla til Baron er CMS C4 8x18 med et40 og 25mm spacere. Hvem vet, kanskje Baron skal ha større bremser på 960`n selv om han ikke setter på 20"........ Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 hehe, skal du ha 20" felger, så må du få noen større bremser ass.... ser helt merkelig ut! Er det forresten 850-felger du har på tralla di nå? m/spacere? Jeg kjøper bare stooore heldekkende spinners, så slipper jeg unna det problemet...he he. Hvis det blir større motor blir det andre bremser, men hvem vet, jeg vet aldri hvor lenge jeg har bilene mine. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Noen som foressten har det brede håndtaket i helplast til bak luke, og evt v/s90 dør håndtak til alle fire dørene????????? Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 BILEN ER NÅ MULIGENS TILSALGS!!!!!!!! Sjekk autodb Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg