Baron Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 VURDERER Å TA EN BRA 242 med siste bakenden i innbytte, med/uten motor, men bør være nesten komplett ellers!!!!! Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Nå blir det toning av rutene også, man kan jo ikke la være og koste på bilen selv om den er til salg!!!!!!!Bilder og oppdateringer kommer så fort den klar Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Denna vart sikkelig fin. Bra eksemplar detta. skakke mye tell for å få den sikkelig pen nei. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Denna vart sikkelig fin. Bra eksemplar detta. skakke mye tell for å få den sikkelig pen nei. Takker for det...synes bilen er fin selv jeg, men selges til fordel for andre volvo drømmer!!!!!! Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Takker for det...synes bilen er fin selv jeg, men selges til fordel for andre volvo drømmer!!!!!! Jau. e bra d da. egentli. :) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Da er det fin toning på rutene......ble veldig fornøyd.....bilder kommer!!! Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 *Gudd:D Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Da er det fin toning på rutene......ble veldig fornøyd.....bilder kommer!!! Siden jeg allerede har har sett bilen så tar jeg meg friheten til å si at toninga ble meget bra.... Men en ting Baron drit i å selg bilen, min mening er at du skal få vippet ut r6`n sånn at du kan begynne jakten på mye horse power.... Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Siden jeg allerede har har sett bilen så tar jeg meg friheten til å si at toninga ble meget bra.... Men en ting Baron drit i å selg bilen, min mening er at du skal få vippet ut r6`n sånn at du kan begynne jakten på mye horse power.... Joa....hk er bra det.....skal vel ikke legge under en stol at det er fristende siden bilen er i god stand, og med noen oppgraderinger innen motor og bremser, så er det en goooooo bil Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 V8 TWIN TURBO!! hehe, behold bilen! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 V8 TWIN TURBO!!hehe, behold bilen! Den som lever får se......... vet ikke selv enda en gang Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Baron har fått til et meget bra resultat med toningen. Dyktig mann!!! Slenger ut noen bilder. Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Der snakke vi sikkelig godt jobb. å ett helvettes bra resultat. må æ bare sei. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Med det resultatet der så håper jeg Baron er klar for ett par oppdrag til....He he Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Med det resultatet der så håper jeg Baron er klar for ett par oppdrag til....He he SÅ mye penger finnes ikke......dritt jobb, skjønner hvorfor folk tar seg godt betalt for soting......he he............vi får se da, tar nok det på tomannshånd vi tenker jeg Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg