Gå til innhold

Cab spm...?

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Hei,driver å lure på å kjøpe meg E36 cab,men lurer på om det er noe "gjengganger" feil på disse bilene,snakker da rent teknisk om selve bilen samt taket,enten med manuelt eller el cab,el vinduer og den slags.

Er det noe svakheter ved visse årsmodeller osv...

takker alle for positiv(negative sider) tilbake meldinger.

(sorry profilbilde,har ikke fått nytt enda)

mvh Rayander :cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har ikke jeg noen erfaringer med e36, men jeg har e30 cab.. aldri noe særlig tull med det. bare sjekk at alt det eletriske funker.. tviler på at det skal vere noe særlige problem på e36 siden det er en nyere type bil :)

BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam)

Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil)

Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil)

Sierra 2.0 L 85 mod

Mazda E2000 kassebil (herjevogn)

Nissan Cherry 1,5 (herjebil)

Volvo 240 DL 85 mod (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var å tittet på en e 36 på fredag og den var igrunn bra den. men det eneste var at det var en del lakk rust flekker her og der,samt at det var sprekk i samtlige lamper,alt dete elektriske var i orden men når han skulle kjøre taket så måtte han liksom "dytte" igang taket,virket som om motoren var noe sliten. også subba den borti lokket over caben da denne var oppe liksom... hmm

prøvekjørte bilen og da dro den til venstre og rattet sto skjeft samt det vibrerte i clutchen ved igangsetting..

hmm jaja,driver febrilsk og leter etter cab om dagen...

flere som vet om noen svakheter ved e 36???

takk for svar:thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var liksom noe annet rart når han skulle kjøre taket,sånn helt plutselig stoppet den,sto bare dønn stille,selv om vi prøvde å dytte/løfte forsiktig på den. stoppe bilen og starten den igjen da gikkk den plutselig igjen. hmm snodig.

Men jeg kunne godt tenkt meg sett noen bilder av litt forskjellige E36 cab'r som ruller rundt i landet. Legg gjerne inn bilde/bilder av cab'n din utv og innvendig. Blir litt gira av å se cab bilder :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 1994 mod e36 cab, er kjempe fornøyd med den. har ikke vært plaget med noe som helst enda. men så er det bare gamlinger som har hatt den før meg, å den har for det meste stått i garage.

Det du burde se etter er om det er rust der kalesjen ligger, der kan det samle seg fukt.. å test kalesjen med en vannslange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du burde se etter er om det er rust der kalesjen ligger, der kan det samle seg fukt.. å test kalesjen med en vannslange.

stemmer,det med rust og fukt der kallesjen ligger har jeg å tenkt på,sett nedi på de som jeg sett på og de har faktisk sett bra ut. men var borti en med fukt under matta baki bagasjen,og en del lakkrust.

Vannslange på taket ja,det har jeg aldri tenkt på,men det skal jeg prøve på.

takker igjen for tips og råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider