Sikkan Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Har sett noen svensker som hadde klart å bleke orangefargen på blinklysglass. Noen som vet noe om hvordan dette gjøres? Det så ut som det var gjort kontrollert, ikke tilfeldig solbleking, for baklysglass med rødfarge i hadde bare fått bleket de orange feltene. Maskere og legge i UV-lys eller lignende? sende baklysa med dama når hu skal ta solarium?blah Jeg har en gammel bil med ett og et halvt solbleket baklys. Jeg vil gjerne få bleket den siste halvparten så blir det symetrisk;) Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Tynner?? Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 jepp, tynner blekner all plast. Være bare obs på at plasten kan bli deformert. (Er en grunn til at man ikke har tynner på plastdunker. hehe. (biltema har begynt å merke at korkene på tynnerflaskene deres ikke er tette lenger. hehe) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 ok.. men dette skal jeg teste på et knust lykteglass jeg har først tror jeg. Varierer veldig hvordan plast reagerer med tynner. Noen plaster blir bare matte når de kommer i kontakt med tynner.. Takker for forslag, tynner hadde jeg ikke tenkt på. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg