VW-HS Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 en kompis av meg har modda fronten på ventoen min, å jeg synest det såg kult ut, kan tenke meg litt komentarer (ikke på photoshop-moden, den er jeg fornøyd med:p) Før: etter: Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Holder en knapp på vento-fronten :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Agreed. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg også. Men samtidig spennende med noen som prøver noe nytt også... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 ja, er ikke overbevist om at dette skal bli noe realitet, men er tøft å gjøre noe som ikke alle andre gjør, synest i alle fall dette var mye finere enn bad-look:p er ikke fan av det i de hele tatt, er så oppbrukt Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 ja, er ikke overbevist om at dette skal bli noe realitet, men er tøft å gjøre noe som ikke alle andre gjør, synest i alle fall dette var mye finere enn bad-look:p er ikke fan av det i de hele tatt, er så oppbrukt Bora front og ventofront med badlook er jo ikke sammenlignbart da. Det er to forskjellige ting... Kan jo ha Borafront med badlook å... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 ja, mente ikke å sammenligne på den måten da, men er liksom å sveise noe forran lyktene begge deler:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Så jo nesten ut som en ford sierra i trynet jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Så jo nesten ut som en ford sierra i trynet jo Saklig! :win Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg