VCE Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 billigste er å bytte motor til en turbo diesel. http://www.offroad.no/snitz/ Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 ja....kjøp heller patrol 3,3 td. Skru opp turbotrykket til 1bar. Mat på med diesel inntercoler (evt vanninnsprut) og 3tomseksos ifra turbo. Da får du en sprek jævel som drar kriminelt. eller kjøp Toyota Landcruiser hj60 monter turbo. dette er en 4liter og har potensiale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 hvordan er bremsene egnet på king cab`n og driværket tåler det endel hester? mye arbeid med patrol motor? noen som har prøvd? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 skru opp dieseltrykket, monter turbo (eller kjøp bil med turbo), skru opp trykket på den, kn filter og 2,5" eksos. vil vel koste deg noe sånn som : 5,- i skiver for å få opp trykket på turboen, 600 for filter, og 1000 for sjøllaga eksos. nissan patrol har plenty med kraft, men vil aldri bli noe racer. du trenger heller ikke å montere noe twin turbo nei, kraft nok i massevis til å ødekegge motoren med den som er der originalt. still den opp til ca 0,9 bar vil jeg tro Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 drivverket på 720 eller king caben tåler mer en nok juling. vet at f.eks fordelingskassa er brukt til en custom bil der en twin turbo 300zx motor var montert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyy Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 nåken so veit kva som er gjort med den 300td??? Siter Seat Leon cupra tdi4 Accord 2,0 exi Vectra 2,0 16v -95 (Solgt) Manta GSI -86 (Prosjekt) Vectra 2000 4x4 -89 (Solgt) Ascona A -72 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 dragcar http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=5438 se denne!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 skyy: Han har skrudd opp dieselpumpe, montert større ic og bytta turbo. Både ic og turbo er fra lastebil. Men dette er en stund siden, og Kråbøl greier ikke å kjøre en eneste sesong uten å skru litt. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~299371__hl~tuning_till_din_dieselpump se denne!! kan det være noe. det er ikke til toyota,men?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerman Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 hallo! nå skal jeg ikke prøve å kapre tråden her, men: jeg har en 99 Suzuki Grand Vitara turbo diesel, 87 hk. har nå montert K&N filter i original boksen og satt på chip som i linken nederst i posten. nå lurer jeg på å gjøre noe med eksosen. originalt er det 2", hvordan vil det bli om jeg klemmer på 2,5" eller 3"? er det ikke sånn at man taper litt NM i bunnen av registeret, men får litt mere HK på høyt turtall? please correct me if i'm wrong..... Siter http://www.tristania.com har du diesel bil? sjekk ut: http://www.chiptuning.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Mange gode tips ja =D takker... hvordan er fordelingskassa på den egentlig? er det bare høy og lav eller kan man velge framm, 4wd og bakhjulstrekker? Og mens vi er inne på driværk er det spærre på`n? Fyyy Faen!!! så ut som det gjikk no inni hælvette de derre merchene... noen som vet hvor\hva turboene var fra? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Den største svakheten med patrolen er vell veiva som har en tendens til å knekke når du stiller på for mye trykk. Men det er jævlig morro når det virker da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 snakker vi mye trykk før veiva knekker da? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Jeg ville ikke stilt på mere en til 1bar ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 høres bra ut det =D Er det noe småfikks som ikke er nevt tidligere som er greit å vite når man skal trimme diselmotor? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.