Gå til innhold

Tips til triming av disel?

Ranger emnet

J-ski

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skru opp dieseltrykket, monter turbo (eller kjøp bil med turbo), skru opp trykket på den, kn filter og 2,5" eksos.

vil vel koste deg noe sånn som : 5,- i skiver for å få opp trykket på turboen, 600 for filter, og 1000 for sjøllaga eksos.

nissan patrol har plenty med kraft, men vil aldri bli noe racer. du trenger heller ikke å montere noe twin turbo nei, kraft nok i massevis til å ødekegge motoren med den som er der originalt. still den opp til ca 0,9 bar vil jeg tro

Kjør hardt , kjør stil

- `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD

x `90 Passat stv. GT G60 syncro

x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor

x `88 Opel Ascona C. 1,6s

x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skyy: Han har skrudd opp dieselpumpe, montert større ic og bytta turbo. Både ic og turbo er fra lastebil.

Men dette er en stund siden, og Kråbøl greier ikke å kjøre en eneste sesong uten å skru litt.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo!

nå skal jeg ikke prøve å kapre tråden her, men:

jeg har en 99 Suzuki Grand Vitara turbo diesel, 87 hk.

har nå montert K&N filter i original boksen og satt på chip som i linken nederst i posten.

nå lurer jeg på å gjøre noe med eksosen. originalt er det 2", hvordan vil det bli om jeg klemmer på 2,5" eller 3"?

er det ikke sånn at man taper litt NM i bunnen av registeret, men får litt mere HK på høyt turtall?

please correct me if i'm wrong.....

http://www.tristania.com

har du diesel bil? sjekk ut:

http://www.chiptuning.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode tips ja =D takker... hvordan er fordelingskassa på den egentlig? er det bare høy og lav eller kan man velge framm, 4wd og bakhjulstrekker? Og mens vi er inne på driværk er det spærre på`n?

Fyyy Faen!!! så ut som det gjikk no inni hælvette de derre merchene... noen som vet hvor\hva turboene var fra?

"Ænkell å Grei læggen breeiii"

Lenke til kommentar
Del på andre sider