Gå til innhold

Senke fjærer til Civic

Ranger emnet

Golden

Anbefalte innlegg

skal du kjøpe fjører på eiker så syns jeg synd på deg!

hvis de vill selge deg B&G eller.no så bare legg på..

større drit skal du lete lenge etter....vet om en som hadde et 60mm sett, han kunne presse _HELE_ fjæra samen me kun hendene.....og han jeg kjenner er ikke sterk heller!

skal du ha skikkelige fjærer så, senker godt + er stivt og holder deg på veien så ta en tlf til caprizone tuning og spør om FK automotive er bra!.....for det er noe av det bedre til den prisen du betaler....det er kun snakk om et par hundre lapper ekstra..og de bør du ofre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 betalte jeg for mine. Lesjöfors. Merkelig nok ble ikke bilen en mm lavere...men det er det siste jeg bekymrer meg over akkurat nå, men skulle bare si fra. Om du vil så kan du få kjøpe de av meg. Tüv papirer og alt...

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HondaBabe

1000 betalte jeg for mine. Lesjöfors. Merkelig nok ble ikke bilen en mm lavere...men det er det siste jeg bekymrer meg over akkurat nå, men skulle bare si fra. Om du vil så kan du få kjøpe de av meg. Tüv papirer og alt...

Er det sånn at bilen din er vrak? bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 betalte jeg for mine. Lesjöfors. Merkelig nok ble ikke bilen en mm lavere...

det kan jo være at før du satte på senkesette så var bilen din sine støtdempere/fjører fesne slik at bilen var "senka" fra før...

si bilen din var slapp i hylså, så kan det godt vær at bilen din var "senka" 35-40mm, derfor du ikke merka noe ;)

mange tror jo at viss du kjøper et senke sett att det senker f.eks 40mm ektra fra slik bilen din står nå, men det er jo helt feil! :D

senker 40mm fra slik bilen stor da den var org.

Lenke til kommentar
Del på andre sider