Gå til innhold

Selges: Golf 2 '84 -En del xtra stash

Ranger emnet

HaggardHero

Anbefalte innlegg

Sorry at jeg legger denne her i tilleg til Salgs forumet, men bilen skal bort fort, og derfor tenkte jeg at det er flere G2 folk som ser den her. Hvis det er feil gjort, så for all del, admin bare slett den ;)

Selger min 84 mod Golf 2.. Det er en 1.3 liter og den er brukt som en bruksbil.. Bilen går godt og har nylig fått nytt hjullager og drivknuter på venstre side forran.. Bilen skal snart inn på EU godkjenning, men er ikke mye som må fikses før dette, eneste jeg egentlig vet om er å bytte til oransje pærer i blinklys forran (har byttet til hvite glass, men pæra er ikke bytta) pluss brekk-wire på høyre side (forrige eier har sett på det som en god ide å klemme denne med jekken eller noe liknende) Det er ettermonter 90 fangere med GTI leppe på den. Den har hjulbuelister (om det er 8v eller 16v lister har jeg ikke peiling på)

Det er montert ny travers med stabstag på den forran (1.3 kommer originalt uten) dette gjør den noe bedre å kjøre. Det er rust på bilen, skal ikke prøve å late som at det ikke er det, men det er vell neppe show-off verdien som får noen til å kjøpe denne bilen, som sakt selges denne som en bruksbil.

Pedal sett, høytalerne som står i dørene forran og ratt følger ikke med.

Interiøret er jeg litt i tvil om, men dersom dette interiøret ikke følger med, blir det satt inn ett annet (mer strøkent men vanlig C interiør) før bilen blir overlevert.

Prisant: Ett sted mellom 4-5000,- Men prisen er selvfølgelig diskuterbar!

Dersom det er noen spm så er det bare å sende meg en PM ;)

1097593-bilde1-p1010067.jpg

1097593-bilde2-p1010068.jpg

1097593-bilde3-p1010072.jpg

1097593-bilde4-p1010075.jpg

1097593-bilde5-p1010077.jpg

1097593-bilde6-p1010074.jpg

Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på!

-83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet)

-84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak)

-83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider