Gå til innhold

bilcross løp!

Ranger emnet

brens

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilcross_driver skrev:
Å hvordan gikk det på trening?

halla, jo det var så syyyykt morro, har aldri i hele mitt liv hatt d så morro, heelt sjukt, fikk raaasa fra meg litt da gitt, snurret en gang i ludvik-dumpa og en gang rett etter schanke-svingen, men d var en kort prosess, kun 5 eller 6 runder før bateriet tok kvelden og en ledning som d var en jernbolt som på en måte skjøtet ledningene sammen og den ledningen kom intil metal og d viste seg til å ikke være positivt.... gamle bryhn var jo ikke med meg så da fikk jeg ikke fikset d, har ikke så utrolig peil, men d har jo han..hehe...men selv om d ikke varte så lenge så var d utroolig morro..hehe:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ascona_er_best skrev:
halla, jo det var så syyyykt morro, har aldri i hele mitt liv hatt d så morro, heelt sjukt, fikk raaasa fra meg litt da gitt, snurret en gang i ludvik-dumpa og en gang rett etter schanke-svingen, men d var en kort prosess, kun 5 eller 6 runder før bateriet tok kvelden og en ledning som d var en jernbolt som på en måte skjøtet ledningene sammen og den ledningen kom intil metal og d viste seg til å ikke være positivt.... gamle bryhn var jo ikke med meg så da fikk jeg ikke fikset d, har ikke så utrolig peil, men d har jo han..hehe...men selv om d ikke varte så lenge så var d utroolig morro..hehe:):):)

denna bilen din er bare skranglehaug da!!

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ascona_er_best skrev:
velkommen til forumet sheiken, men du, bilen min er strøøøøøøken så ikke si noe på d, for den er så strøøken at du vill ikke tru d

jeg bare kødder. men de andre her må jo få vite at når du gikk strømtom trodde du det gikk å lade den med mobillader.. hahaha

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dirty opp skrev:
jeg bare kødder. men de andre her må jo få vite at når du gikk strømtom trodde du det gikk å lade den med mobillader.. hahaha
skjønte d...hehehehheeh jævla dust ass..heheheh..har jeg aldri sakt eller ment..hehehehe..tenk å være så smart å tru no sånt a, den som gjør d er d jo synd på....går ikke å lade opp batteriet mitt igjen, det ble ødelagt så vi har kjøpt et nytt et nå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...