Gå til innhold

bilcross løp!

Ranger emnet

brens

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å hvordan gikk det på trening?

halla, jo det var så syyyykt morro, har aldri i hele mitt liv hatt d så morro, heelt sjukt, fikk raaasa fra meg litt da gitt, snurret en gang i ludvik-dumpa og en gang rett etter schanke-svingen, men d var en kort prosess, kun 5 eller 6 runder før bateriet tok kvelden og en ledning som d var en jernbolt som på en måte skjøtet ledningene sammen og den ledningen kom intil metal og d viste seg til å ikke være positivt.... gamle bryhn var jo ikke med meg så da fikk jeg ikke fikset d, har ikke så utrolig peil, men d har jo han..hehe...men selv om d ikke varte så lenge så var d utroolig morro..hehe:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla, jo det var så syyyykt morro, har aldri i hele mitt liv hatt d så morro, heelt sjukt, fikk raaasa fra meg litt da gitt, snurret en gang i ludvik-dumpa og en gang rett etter schanke-svingen, men d var en kort prosess, kun 5 eller 6 runder før bateriet tok kvelden og en ledning som d var en jernbolt som på en måte skjøtet ledningene sammen og den ledningen kom intil metal og d viste seg til å ikke være positivt.... gamle bryhn var jo ikke med meg så da fikk jeg ikke fikset d, har ikke så utrolig peil, men d har jo han..hehe...men selv om d ikke varte så lenge så var d utroolig morro..hehe:):):)

denna bilen din er bare skranglehaug da!!

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen til forumet sheiken, men du, bilen min er strøøøøøøken så ikke si noe på d, for den er så strøøken at du vill ikke tru d

jeg bare kødder. men de andre her må jo få vite at når du gikk strømtom trodde du det gikk å lade den med mobillader.. hahaha

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare kødder. men de andre her må jo få vite at når du gikk strømtom trodde du det gikk å lade den med mobillader.. hahaha
skjønte d...hehehehheeh jævla dust ass..heheheh..har jeg aldri sakt eller ment..hehehehe..tenk å være så smart å tru no sånt a, den som gjør d er d jo synd på....går ikke å lade opp batteriet mitt igjen, det ble ødelagt så vi har kjøpt et nytt et nå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...