bilcross_driver Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Når er det trening der i morgen da? Klokkeslett?? Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 fra 10 til 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Å hvordan gikk det på trening? Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 noen som skal kjøre på gjøvik om en og en halv uke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 noen som skal kjøre på gardermoen 20 mai? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Å hvordan gikk det på trening? halla, jo det var så syyyykt morro, har aldri i hele mitt liv hatt d så morro, heelt sjukt, fikk raaasa fra meg litt da gitt, snurret en gang i ludvik-dumpa og en gang rett etter schanke-svingen, men d var en kort prosess, kun 5 eller 6 runder før bateriet tok kvelden og en ledning som d var en jernbolt som på en måte skjøtet ledningene sammen og den ledningen kom intil metal og d viste seg til å ikke være positivt.... gamle bryhn var jo ikke med meg så da fikk jeg ikke fikset d, har ikke så utrolig peil, men d har jo han..hehe...men selv om d ikke varte så lenge så var d utroolig morro..hehe:):):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirty opp Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 halla, jo det var så syyyykt morro, har aldri i hele mitt liv hatt d så morro, heelt sjukt, fikk raaasa fra meg litt da gitt, snurret en gang i ludvik-dumpa og en gang rett etter schanke-svingen, men d var en kort prosess, kun 5 eller 6 runder før bateriet tok kvelden og en ledning som d var en jernbolt som på en måte skjøtet ledningene sammen og den ledningen kom intil metal og d viste seg til å ikke være positivt.... gamle bryhn var jo ikke med meg så da fikk jeg ikke fikset d, har ikke så utrolig peil, men d har jo han..hehe...men selv om d ikke varte så lenge så var d utroolig morro..hehe:):):) denna bilen din er bare skranglehaug da!! Siter Team Laban Eier: [ ]Mercedes 190 [ ]Mercedes 190 delebil [ ]Volvo 245 brakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 denna bilen din er bare skranglehaug da!! velkommen til forumet sheiken, men du, bilen min er strøøøøøøken så ikke si noe på d, for den er så strøøken at du vill ikke tru d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirty opp Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 velkommen til forumet sheiken, men du, bilen min er strøøøøøøken så ikke si noe på d, for den er så strøøken at du vill ikke tru d jeg bare kødder. men de andre her må jo få vite at når du gikk strømtom trodde du det gikk å lade den med mobillader.. hahaha Siter Team Laban Eier: [ ]Mercedes 190 [ ]Mercedes 190 delebil [ ]Volvo 245 brakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 jeg bare kødder. men de andre her må jo få vite at når du gikk strømtom trodde du det gikk å lade den med mobillader.. hahahaskjønte d...hehehehheeh jævla dust ass..heheheh..har jeg aldri sakt eller ment..hehehehe..tenk å være så smart å tru no sånt a, den som gjør d er d jo synd på....går ikke å lade opp batteriet mitt igjen, det ble ødelagt så vi har kjøpt et nytt et nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brens Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 kval løp på elverum lør 3. juni. noen som skal dit?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg skal til Elverum! Skal ikke kjøre, bare se på. En kammerat av meg skal kjøre junior der oppe så får heie på han :) Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 noen som er med meg på trening onsdag den 7 på eikås?? eg inviterer til gratis overnatting^^, Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 var noen her på nore-uvdal i dag daa???...var kval løp der......lars erik mistet bilen sin, bare en ting å si:stakars han som eier den nå....en 14åring som kjøpte den der oppe, 2 bud, ingen i mot...og vi gråt ikke akkurat av d, han har 6 andre hjemme..hehehehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jeg var ikke der, men jeg var på Dokka å kjørte :) Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg