StianG Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Noen som har en tegning til motorstativ? tenkte jeg skulle lage en på skolen. noe liknende denne: Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Trenger du en mer detaljert tegning enn det der?!?!?! Hvis du går mek.fag har du vel (evt. har hatt) teknisk tegning og kan tegne deg en selv! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 jepp, da får jeg prøve å tenke Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Det er for seint til å lage noke sånt på skulen no. Skuleåret er snart ferdig, vis du går på mek. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Det er for seint til å lage noke sånt på skulen no. Skuleåret er snart ferdig, vis du går på mek. var vel ikke det han spurte om? gi gutten svar hvis du har, hvis ikke:klapp igjen! sry offtopic Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 klarer nokk å bli ferdig hvis det ikke blir noe streik, tar vel ikke så lang tid Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hvis du har tenkt til å lage stativ, vil jeg anbefale å sette casterhjul på alle fire hjørnene, ikke bare ene enden som på biltema sin, også vil jeg gjerne anbefale at du lager to bjelker, en på hver side, mellom "for" og "bakhjul", ikke bare én på midten. Da kan du legge beholder for oppsamling av olje/søl (når du skal rengjøre etc) på disse bjelkene og du kan legge på en plate/pall hvis du skal bruke stativet bare som transportvogn for tunge ting du ikke monterer i bukken. Dette er ihvertfall ting jeg har bøgga meg litt over på mitt biltemastativ. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Jeg ville heller kjøpt biltema sin for 500 kr. Med mindre man får alt metallet gratis eller leter på dynga, så ser ikke jeg poenget med mindre man vil trene seg på å sveise i skolesammenheng. Det tar tid, du må ha det rette stålet, plass å stå, du må ha verktøy og motivasjon. ¨ Hvis dette ikke er noe problem så stikk på biltema og ta noen mål av stativet dem har. Konstruksjonen er jo utrolig enkel. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 metall er gratis på skolen Edit: tror jeg gjør som du skriver sikkan Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg