Gå til innhold

merce 230?


xXx

Anbefalte innlegg

Glem det og kjøp en W124 300E istedet ;)

 

 

hehe jah sko gjerna hatt d!men dette e min fyste bil!:driving har jo ikkje lappen ennå men får den om 2 måneder!!å då vil eg ver ferdige me den liksom!holde på å spara t brock b1 8,5/17*10/17 me glans polert kant!så må eg jo få senke sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri om du klare å pressa på 10*17 på W124. Skal antagelig kjøpe en w124 med Brock B1 8,5*17 - 8,5*17 og de må valses godt både framme og bak.

Men det ser SINNSYKT rått ut med B1 på w124.

 

Står noen 300E tilsalgs her i Rogaland, søk på Finn og Autodb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle 230 motoren har jo bare 136 hk.. nyere 220 motoren har jo 150 hk..

Det er den enkleste fiksen du kan gjøre tror jeg, når du først har bilen mener jeg.. Har sett C-klasse med 10x17 og 8,5x17 men vet ikke om du får det på E-klassen.. 9x17 burde gå på.. Større betyr lavere innpress som igjen betyr at du ofte må bytte hjullager.. Kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri om du klare å pressa på 10*17 på W124. Skal antagelig kjøpe en w124 med Brock B1 8,5*17 - 8,5*17 og de må valses godt både framme og bak.

Men det ser SINNSYKT rått ut med B1 på w124.

 

Står noen 300E tilsalgs her i Rogaland, søk på Finn og Autodb!

 

 

ser ikkje 10*17 ska ver någe problem! må eg valsa så gjør eg d!!d e jo ikkje umuligt d!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikkje 10*17 ska ver någe problem! må eg valsa så gjør eg d!!d e jo ikkje umuligt d!

 

Bare med 8,5" så må man valse endel, så jeg VET at det er umulig å få det godkjent med 10" hvis man ikke fyrer på noen syke hjulbuebreddere.

 

Gamle 230 motoren har jo bare 136 hk.. nyere 220 motoren har jo 150 hk..

 

Forskjellen på disse motorene er jo at 200/230 er SOCH 8v motsettning av 220 som er 16v, derfor mer hester. Er nok litt mer arbeid en å bare bytte til en 220. Tror disse har elektronisk innsprøytning, mot m102 motoren som har mekanisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En senket W124 så må man valse hjulbuene for å få 8,5" til å flyte fint uten å subbe uti. Går kanskje hvis man har 215bak. Men når man har breie felger så er falsing å anbefale uansett, dessuten for å få det godkjent så kan ikke dekka stikke utfor bilens hjulbue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår