Gå til innhold

Kjøpe '98 Polo 1.4

Ranger emnet

linsta

Anbefalte innlegg

Hei, driver å vurderer å kjøpe en brukt polo som har gått 124 000, alt er originalt.... lurte på hva jeg bør se etter, evt. hvor mye ville dere gitt for en slik en bil?

Fikk vite at det hadde begynt å komme litt rust i den ene kanalen, samt det hadde begynt å komme en liten rose under lakken på ene hjulbuen.. er dette lett å fikse selv? eller bør dette gjøres på verksted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se etter rust i hjulbuene.

Er det det, så blir det fort dyrt.

Ingen seriøse verksteder som vil reparere på rusta i hjulbuene. De bytter hele hjulbuen. Dette fikk jeg pris på; 7.000,- (per side vel og merke....)

Vær varsom for den rusta.

Prisene ligger vel på alt fra 40.000 - 70.000

Hvis det er rust på den, så ville jeg ikke gitt mer enn 45.000 - hvis bilen var STRØKEN vel og merke. Jeg ville tatt i betrakning hvor mange eiere bilen har hatt, og hva slags kjøring bilen er blitt utsatt for..

Lykke til! :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ble ikke no kjøp der gitt! var altfor mye rust!

ser på en anna polo nå som har litt rust i bånn ved hver dør, ser ut som overflate rust, er det lett og fikse selv? bør man ta hele døra, eller holder det å bare ta flekken?

Hvor bra stand bør en polo 96-99 modell til 65 000 være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke no kjøp der gitt! var altfor mye rust!

ser på en anna polo nå som har litt rust i bånn ved hver dør, ser ut som overflate rust, er det lett og fikse selv? bør man ta hele døra, eller holder det å bare ta flekken?

Hvor bra stand bør en polo 96-99 modell til 65 000 være?

jeg har en 97 mod 1.6 liter. hadde gått 103000. den ga jeg 55 for. å det er ikke mye rust på den. kunn overflate. å det skal fikses....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hm. Okei. En grei forklaring. Men jeg synes fremdeles prisen var litt stiv. Men hvis bilen er velholdt og ser pen ut, og motoren ikke har gått langt, og regelmessig olsjeskift så er det vel ikke så ille, vil jeg si :)

Håper du får solgt bilen til noen som virkelig vil ha den! For CC'ene er morsome biler! :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider