Gå til innhold

Trenger hjelp og tips!

Ranger emnet

Jonasei

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe anlegg til bilen min. Og det er ikke å legge skjul på et jeg er ganske nybegynner innenfor bilstereo faget.

Så derfor lurte jeg på om noen kunne forklare meg litt hvordan forsterkere fungerer og litt om hva som er viktig å prioritere.

Hittil har jeg funnet noe som jeg tenker på å kjøpe:

Bass: http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0no.cgi?id=932061%20&cart_id=

Høytalere:

http://www.perel-import.com/index.php?page=shop&category=45

Navn: 2005 Boschmann DX-4.2ALT

http://www.perel-import.com/index.php?page=shop&category=6

Navn: 2003 Boschmann PR-6988NGR

Spiller: Har jeg ikke tenkt på enda så hvis dere har noen tips på noen bra spillere er det bare å komme med dem. Helst i prisklassen 1000kr-2000kr

Forsterker:

http://www.perel-import.com/index.php?page=shop&category=22

Navn: 2003 Boschmann PCH-999ATX

Men her kommer spørsmålet er dette en gunstig forsterker til hva jeg har listet opp ovenfor ? Jeg har hørt noe om at man kan kjøre noen høytalere på spilleren er dette lurt? eller burde man kjøre alt på forsterkeren hvis den kan tåle det ?

Hvis noen kan hjelpe meg med dette hadde det vært strålende.

Og hvis noen vet noe om det jeg har listet evnt. pluss eller minus så bare sifra :)

På forhånd takk

Leste noen sticky posts hehe:

Hovedproblemet mitt er forsterker valget, hvilket forsterker som passer best til det jeg skal kjøre på den.

Jeg har en gammel men utrolig pent brukt Toyota Camry 86'.

Med temmelig stort bagasjerom.

2x 4' Høytallere i forann

og noe som jeg tror skal være 2x 6*9 bak :P

Og jeg hører på techno/trance for det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting fra før så jeg trenger egentlig "alt"

Jeg er ganske sikker på at jeg skal ha det som er listet ovenfor, men spørsmålet er om det er et godt valg, da tenker jeg på om forsterkeren holder og lignende.