oddev Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Noen som har en plass hvor jeg kan laste ned manual/evnetuelt vet hvordan jeg får av viften på en VW LT? Skal i bunn å grunn bytte reg reim, og sånn jeg kan se må vifta og alt av.. Motoren er en Rekke sekser, 2,4D Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bamse1962 Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 du må ha en embrakonøkel lang og festet til pipe for det står en skrue i mitten av vifta fremme på motoren. har du gjort dette før? vis ikke, ikke prøv. grunnen er at det er så mye som kan gå galt og du trenger mye spesielt verktøy. snapdrive tar ca 3000kr for jobb å deler. men du må forlange at de skjifter vannpumpe for den blir drevet av register reima. IKKE BYTT REGREIM SELV PÅ VW LT FRA 1975 TIL 1996 MODELER VIS DU IKKE HAR FIX DET FØR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Heisann.. Nå er det riktignok 3 år siden jeg postet denne.. Såvidt jeg kan huske gikk dette veldig greit.. Tulla litt med timinga på dieselpumpa bare, men ellers gikk det jo som en lek.. du må ha en embrakonøkel lang og festet til pipe for det står en skrue i mitten av vifta fremme på motoren. har du gjort dette før? vis ikke, ikke prøv. grunnen er at det er så mye som kan gå galt og du trenger mye spesielt verktøy. snapdrive tar ca 3000kr for jobb å deler. men du må forlange at de skjifter vannpumpe for den blir drevet av register reima. IKKE BYTT REGREIM SELV PÅ VW LT FRA 1975 TIL 1996 MODELER VIS DU IKKE HAR FIX DET FØR. Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 du må ha en embrakonøkel lang og festet til pipe for det står en skrue i mitten av vifta fremme på motoren. har du gjort dette før? vis ikke, ikke prøv. grunnen er at det er så mye som kan gå galt og du trenger mye spesielt verktøy. snapdrive tar ca 3000kr for jobb å deler. men du må forlange at de skjifter vannpumpe for den blir drevet av register reima. IKKE BYTT REGREIM SELV PÅ VW LT FRA 1975 TIL 1996 MODELER VIS DU IKKE HAR FIX DET FØR. dette er jo en så lett jobb at eg tror mor mi hadde klart det. er ikke noe være på en vwlt enn en transoprter med motoren bak. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg