Gå til innhold

civic karosseri.

Ranger emnet


MGR

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm, ok takk.. tar det som blir billigst, får kommer til å kjøpe integra fra england tror jeg, koster ca 30k elns, leste jeg her et sted.

 

Regner med du har tenkt til å godkjenne galskapen?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje. hehe. skal ikke kjøre med no serlig turbo trykk på veien da.. det bli jo sjukt farlig.

 

Turbo?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja? hva med turbo? vil du vite hva det er? du veit sånn sak som gjør så bilen går kjempe fort! haha

 

Skal du konvertere motoren må du nok regne med litt mer enn 30k..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja. veit da det! 30k for org motor!

 

Hvorfor konvertere en av de fineste NA motorene som er laget, og ødelegge hele balansen med Type-R motoren?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor konvertere en av de fineste NA motorene som er laget, og ødelegge hele balansen med Type-R motoren?

ødelegger ikke da.. men jeg vil ha turbo! jeg som bestemmer det da.. er billigere med turbo trim en n/a trimming da.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ødelegger ikke da.. men jeg vil ha turbo! jeg som bestemmer det da.. er billigere med turbo trim en n/a trimming da.

 

Ehm, huh?

 

For det første, turbo er ikke gratis, slik mange tror...

 

For det andre, det å turbo-konvertere en N/A motor er både dyrt og tungvindt.

 

Det billigste er å kjøpe seg en turbo-motor enn å turbokonvertere en N/A motor..

 

 

Det er vel pga. stor FMIC og dumplyd du vil ha turbo, eller hva? ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, huh?

 

For det første, turbo er ikke gratis, slik mange tror...

 

For det andre, det å turbo-konvertere en N/A motor er både dyrt og tungvindt.

 

Det billigste er å kjøpe seg en turbo-motor enn å turbokonvertere en N/A motor..

 

 

Det er vel pga. stor FMIC og dumplyd du vil ha turbo, eller hva? ;)

 

hmm, er ikke gratis nei, det vet jeg. ikke FMIC og dumplyden jeg vil ha trubo nei.

men greit, viss jeg kjører på lavt trykk på veien, til ca 250hk elns. så kan skru opp trykket til bane. drag, eller det jeg skal kjøre da!

 

dumplyd blir førr jalla på en civic da. litt kvittring er jo fint:) men ikke en jævla peis puster da!

 

har lagt deg til på msn å. så kan jo godta der! så kan du gi meg flere råd takk!:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, er ikke gratis nei, det vet jeg. ikke FMIC og dumplyden jeg vil ha trubo nei.

men greit, viss jeg kjører på lavt trykk på veien, til ca 250hk elns. så kan skru opp trykket til bane. drag, eller det jeg skal kjøre da!

 

dumplyd blir førr jalla på en civic da. litt kvittring er jo fint:) men ikke en jævla peis puster da!

 

har lagt deg til på msn å. så kan jo godta der! så kan du gi meg flere råd takk!:)

 

Har godtatt deg for læng sia..

 

Så 250 hk på en Civic er flott til daglig bruk? Og 500 på bane? Neppe.. En 200 hk Integra R er perfekt for begge deler.. Forhjulsdreven bil og mer enn 240 HK er overkill, og ikke engang morro...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

250 er vel litt mye men.. til drag er det vel greit med litt da! så du meiner itr motor er greit org liksom?

 

Helt kurant originalmotor, eller, rettere sagt nær perfeksjon i originalmotoren.. Er det noe gøy å frye clutcher a? RWD er jo langt bedre som dragbil, er ganske dumt å bygge FWD dragster.. Dessuten, ITR er ingen typisk dragbil, bare syke folk i USA som gjør det...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. hmm, men hadde bygd civic'n om til 4wd viss det hadde vært litt større muligheter for det! hehe. men jeg skal flytte til usa med åra da.. så passer greit. hehe. så itr motor og driverk da? så kanskje ei snurre etter hvert!:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår