CumsteR Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Du har jammen store planer....! Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Du har jammen store planer....! hmm, å? skal ikke bygge 4wd da.. bare drøm det.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 ja du,den bilen her blir artig og se Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 ehm, spes med en civic med b18 da?:S blir laaaaang tids projekt da! sia jeg ikke har mye penger i måneden da så.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Alt er mulig, du som setter grensene. Vinkelsliper, sveiseapparat og hyppige deleturer til dynga er nok nøkkelen.. Men få dette godkjent på offentlig veg tror jeg kan bli vanskelig. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Alt er mulig, du som setter grensene. Vinkelsliper, sveiseapparat og hyppige deleturer til dynga er nok nøkkelen.. Men få dette godkjent på offentlig veg tror jeg kan bli vanskelig. hmm, tilgang på verktøy og utstyr er ikke no problem å ikke med hjelp heller. penger er det værre med. å få den registrert. men hvorfor skal det vær så vanskelig å få registrert med b18 motor da? folk får registrert med b16 og turbo så. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 tror heller jeg ville ha kjøpt en ITR å bygd videre på den jeg, mye råere enn civic de.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Jeg har en HB til deg jeg... 13.000,- så er den din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Jeg har en HB til deg jeg... 13.000,- så er den din. hmm, bilder å sånn da?:) får ikke kjøpt den enda uansett da! ikke før enn i høst!:( Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 tror heller jeg ville ha kjøpt en ITR å bygd videre på den jeg, mye råere enn civic de.. drit itte så mye penger at dæ gjør no da ole johnny. lyst på itr og. men mye dyrere. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg