Maskin Tveito Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Noen her som har erfaring med leveringstider på autospar? Bestilte sideskjørt der for snart to måneder sida og har ringt en gang i uka sida det, men de får de aldri inn. Er dritlei all venting nå! Flere som har vært ute for dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Vet ikke noe om leveringstidene egentlig, har de ting på lager? Hvis ikke er det kanskje ikke dems feil... God service var det der sist gang jeg var i kontakt med dem ihvertfall... synd at sånt som dette skjer Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 bestilt der før, tok vel 4-6 uker el no så fikk jeg det! ganske greit me de, de godtar å sende i oppkrav så man slipper forhåndsbetaling! slipper å betale mange tusen kr og aldri se noen vare! Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maskin Tveito Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 jeg har forhåndsbetalt, og ingen vare enda. Begynner å bli temmelig gretten. De har selvsagt ikke skjørta på lager, de bestilles fra tyskland når orderen min er inne. Men syns det tok fryktelig lang tid. Håper det er like rundt hjørnet i hvert fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Krev pengene tilbake og bestill fra et annet firma. Hvis ikke, krev værtfall gratis frakt! Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 har bestilt lykter og grill derifra.. bestilte på en mandag og fikk varene på fredag Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Bestilte grill og panserforlenger der for ca 1 år siden. Gikk over en mnd før det skjedde noe som helst.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maskin Tveito Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ja makan te sirup! De burde jo være like rundt hjørnet nå da sida jeg bestilte de i mars. Får se det an te uka om det er noe å spore. KJedelig å avbestille når jeg først har venta såpass lenge og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maskin Tveito Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Woohoo! De kom i posten i går! Men tok altså nesten 2 mnd fra jeg bestilte før jeg hadde de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 jeg bestilte deler fra de for 1 1/2 år siden, første gang jeg fikk deler gikk det ca 1-2 uke, men dette var feil deler, de skulle rette opp i dette sa de, jeg fikk delene forrige uke, Snaue 1 år og 4 månders leverings tid... Bra Autospar!"!!! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg