GreenMile Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Min 3.modd fiksa: Felger Bredding Panser Speil (ikke høyresiden) Front (ikke helt ferdig) fjerna emblem og håndtak sideskjørt Før: Etter: C & C please... Ingen som gidder? Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 er det ingen som gidder å kommentere?? Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Fet med Evo-front.. :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ser jævlig tøff ut! Hva med litt mer gummi? xD Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Den var tøff! Men syns carbonen var litt lys, kanskje sette på multiply og heller senke opacityen? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 takk for C&C Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 hva har det med dtm og gjøre? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hehe, tror det kanskje er den skjeveste intercooleren jeg har sett til dags dato:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Tror jeg neppe.. fangeren og intercooleren er samme del... hakke satt på den i tillegg! driti ut:P Hakke gjort noe med den... Har du bare drit å komme med så hold det for deg sjøl, og ikke finn på masse piss... Hva det har med dtm å gjøre? vel... som du ser så står det kanskje W.I.P på tråden? Det betyr riktignok at den faktisk ikke er ferdig! Den blir annerledes når den er ferdig, og dessuten er det dtm speil! Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB 454 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 jeg har ikke greie på det her, men er det ikke lurt å ha like lite/mye gummi på begge framhjula? åsså ser jo det høyre framhjulet ut som det er pungtert... Ellers en fin modd... imponert! Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 jeg har ikke greie på det her, men er det ikke lurt å ha like lite/mye gummi på begge framhjula? åsså ser jo det høyre framhjulet ut som det er pungtert... Ellers en fin modd... imponert! Men skal han ha det, må han finne bilde av felgene sine innenfra og i samme vinkel, noe jeg tror er ganske vanskelig ;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Lefsa: Takk! Punktert?? hmm... ekke helt med her... er vrient å finne felgen fra innsiden ja... hakke tenkt på det faktisk, men jeg skal mørklegge hele bildet, så da blir det bedre Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Tror jeg neppe.. fangeren og intercooleren er samme del... hakke satt på den i tillegg! driti ut:P Hakke gjort noe med den... Har du bare drit å komme med så hold det for deg sjøl' date=' og ikke finn på masse piss...[/quote'] Greit nok, men om du ser på modden, så er den skjev, og om hele fangeren er en hel del, så er hele fangeren skjev... Face the facts. I tillegg er karbonen litt dårlig, sjekk MSpeed sin tutorial den er ganske god. Syns også felgene virker blurry, husk å ta felger fra bilder som har like god oppløsning, eller helst høyere. Skal si noe positivt når jeg ser det jeg;) Modden har potensiale, må bare jobbe mer med den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Han skal jo ha litt cred for breddingen da, den var nice;) Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg