Stingah Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Hei Hvor finner man sjablonger på internett? Vil ha noen enkle og kule til å bruke på ene subkassa mi... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-boy Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 ingen som vet? hadde vært nyttig å ha det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hva tenkte du på? Her er det et par hundre. http://www.airbrushtemporarytattoos.com/ Er jo ingen problem å lage egne design. Isteden for å bruke noen andre sin. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Takk nsr. Skal lage selv, men greit med inspirasjon :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Forresten: Hva skjærer du sjablonger ut i nsr? Har prøvd med vanlig papir og sånn transparang.. Sistnevnte ble helt klart best... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Bruker det jeg har tilgjengelig. :) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hehe... ja jeg så den der.. Holder du den helt inntil eller? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Nei, jeg bruker det som refferanse. Så jeg trenger bare størrelsen, å gå etter. Ikke så nøye, men om du skal ha et "ferdig" design, bør du teipe det fast. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Jepp, det jeg gjorde. (se tråden om golfen min) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg