Ranumer Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Kan noen fortelle meg om det blir vw-audi-treff på ACR Mo I Rana i sommer? Har hørt rykter om 23-24 august. Det er da så lite snakk om treff på denne banen, men det er jo faktisk Norges RÅESTE bane!!!! HALLOOOOOOOOO! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 VACN har ikke noe treff der. 16. - 17. august VW Audi 2003 Rudskogen. Banekjøring og utstillings-konkurranse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Det var ei stund meninga at det skulle bli et åpent treff ei hel helg i August på ACR. Men vedkommende som starta rullinga av snøballen fikk ikke tid til å gjennomføre det... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 http://bmwccn.no/nordland/index.htm Lørdag den 30 Aug. Ser ut som de slepper utpå litt mere en kun BMW der.. Så jeg blir nok å se på banen den dagen :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 De har invitert Sportsvognklubben, så medlemmer av den slepper sikkert til... Om tilfeldige biler som bare dukker opp får kjøre vet jeg ikke :) Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Har i sendt en mail for å sjekkeopp om flere får kjøre :) Blir gretten om jeg ikke får kjøre.. :mad: Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Finfint! Jeg hadde tenkt å melde meg inn i NSK igjen evt begynne å betale årskontingenten igjen :) 2. August er det NSK-kjøring på Rudskogen også! Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Fikk svar på spm om å få kjøre på ACR den 30 aug. Du må dessverre være medlem av enten BMW-klubben eller NorskSportvognKlubb for å få delta. Medlemsskap kan tegnes nå eller på stedet. Så det blir nok medlemsskap i NorskSportsvognKlubb nå.. Jeg vil hit !!!! Trykk her for å melde deg på ! Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranumer Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Originally posted by NoLimit VACN har ikke noe treff der. 16. - 17. august VW Audi 2003 Rudskogen. Banekjøring og utstillings-konkurranse 'Er du sikker på at deet ikke bkir noe av? Har du vært der før? Har hørt at det er samme person som tidligere som står som arangør. Morten ett eller annet fra Bodø!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Hei igjen, er nok ikke meg denne gangen. Bare å melde seg inn i sportsvognklubben hvis vi skal kjøre da. Hva er en sportsvogn i deres øyne? Ikke sikkert vi får lov engang:D :D :D :D 23 og 24 August fikk vi tilbud om 13 Mars i år, men prisen var alt for høy så vi avslo tilbudet. Var VW Audi Club Harstad som skulle være arrangør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranumer Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Originally posted by Nismo Hei igjen, er nok ikke meg denne gangen. Bare å melde seg inn i sportsvognklubben hvis vi skal kjøre da. Hva er en sportsvogn i deres øyne? Ikke sikkert vi får lov engang:D :D :D :D 23 og 24 August fikk vi tilbud om 13 Mars i år, men prisen var alt for høy så vi avslo tilbudet. Var VW Audi Club Harstad som skulle være arrangør. Du må si i fra om du skal nedover å kjøre på ACR, så kan vi treffes. Du må gi lyd i fra deg hvis du finner ut at vi får kjøre på en av treffene. Jeg SKAL:mad: kjøre på ACR i år også!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by Ost De har invitert Sportsvognklubben, så medlemmer av den slepper sikkert til... Om tilfeldige biler som bare dukker opp får kjøre vet jeg ikke :) I know............. Håper bilen er klar til da, med de nye delene....:rolleyes: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg