Gå til innhold

Skinnseter til MK2

Ranger emnet

Tbend

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg føler meg veldig konfortabel i skinnseter og har lyst å invistere i noen skinnseter til MK2.

Ser at Corrado har skinnseter, men folk sier jeg må modde baksetene litt for å få de til å passe. I første omgang holder det med for-seter, hvor får jeg tak i disse, noen som skal selge? :P , passer de rett i ?

Takker for svar ;)

85 Audi 80 GTE Quattro

86 Golf 2 Turbo Diesel

Rallvogn: Volvo 244 2,1

87 Golf 2 Syncro

86 Golf 2 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsetene passer rett inn, baksettet jeg hadde i min forrige golf glei også rett inn etter jeg satt en litt lenger gjengestang på hver side i toppen..der hvor de krokene i toppen på setene skal huke seg på liksom.., men blir litt glipe på hver side

Kult.

Vet ikke hva alle setene ligger på i pris?

85 Audi 80 GTE Quattro

86 Golf 2 Turbo Diesel

Rallvogn: Volvo 244 2,1

87 Golf 2 Syncro

86 Golf 2 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf Country ble vel levert med lyse skinnseter. Det er skikkelig pent og sjeldent.

Hvis du vil ha skinnseter, så er det vel egentlig ikke no annet valg enn å bare lete rundt i blader, høggerier, AutoDB ol, eller bare være frekk å ringe folk som selger Golf'en sin med skinnseter og spørre om de er interessert i å bytte med penger i mellom. Ellers så vil jeg tro det er nok skinninteriør til salgs på Ebay.

Finnes bare en positiv ting med skinnseter har jeg funnet ut, og det er at det ser pent ut. Ellers så er det varmt om sommeren og kaldt på vinteren. Men må jo lide for skjønnheten som det så fint sies;)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider