Gå til innhold

Trist å se bilen dra sin vei

Ranger emnet

BIG1

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sikla på bilen din i årevis, og synes den er kjempefin.

Tør jeg spørre hva den gikk for?

Håper du ikke solgte den alt for billig.

Hadde jeg skulle hatt en 740 igjen, hadde den blitt tilnærmet lik gammelbilen din.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den nye eieren skulle lakke den opp igjen og sette i turbomotor, så dette er vel bare positivt.. håper han gir den like mye kjærlighet som jeg har gjort:)

e.s.h: Jepp, blir vel en bmw e36 cab..

Har den nye eieren noen prosjekttråd en eller annen plass.

Har lyst til å se hva som skjer videre med den bilen.

Det er etter min mening automtive perfeksjon.(kanskje å ta litt i, men synes bilen din var helrå)

Han lakkerer den vel ikke i noen annen farge vel?

Det ville i så fall være synd.

Husker det er flere år siden jeg på et eller annet vis kom over hjemmesiden din og fikk se bilen og fallt fullstendig for den.

Den er vel kanskje en av grunene til at jeg kjøpte meg volvo 740 selv.(en sliten B230A tough)

Hadde tenkt å turbokonvertere den og lakkere den svart, men hadde ikke plagsomt mye penger.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den nye eieren skulle lakke den opp igjen og sette i turbomotor, så dette er vel bare positivt.. håper han gir den like mye kjærlighet som jeg har gjort:)

e.s.h: Jepp, blir vel en bmw e36 cab..

åsså e36!?!? pakkisføner.. bra du fikk mye for 7førren da, så har du mye å kjøpe fake gullkjeder å masse skosverte før du handler den nye haugen

sier igjen sånn jeg sa til deg en gang for lenge siden bilen din har vært en av de som har inspirert meg til å i det hele tatt ha 7førti, digg bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest //TCCW

"Den fremstår som ny" "..med lav kilometerstand" hehe :thumb

Greit å prøve litt forskjellige biler.. blir for dumt å låse seg til ett merke (volvo f.eks) hele livet. Finn en pen e36 cab med sekser, og du blir garantert fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg ,du kommer til å angre før eller senere... e36 cab kan desverre ikke måle seg med en gammel volvo, selv om det kan være kjekkere med åpent tak om sommeren...

Har du kjørt/eid en E36 cab?

Riktignok er 740 fet, og ja, jeg har litt lyst på en, men hvorfor sverger alle Volvo-eiere til de rustne, gamle kassene? Unnskyld ordbruken, men hva er egentlig så utrolig fasinerende med dem? :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider