Gå til innhold

Trist å se bilen dra sin vei

Ranger emnet

BIG1

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du kjørt/eid en E36 cab?

Riktignok er 740 fet, og ja, jeg har litt lyst på en, men hvorfor sverger alle Volvo-eiere til de rustne, gamle kassene? Unnskyld ordbruken, men hva er egentlig så utrolig fasinerende med dem? :D

Er ikkje mye rust her da din frekke jevel....hehe

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktignok er 740 fet, og ja, jeg har litt lyst på en, men hvorfor sverger alle Volvo-eiere til de rustne, gamle kassene? Unnskyld ordbruken, men hva er egentlig så utrolig fasinerende med dem? :D

til dine spørsmål ,eller mitt forsvar. Ja jeg har kjørt ,nei jeg har ikke eid.

synes ikke disse kebabtrallene er spesielt fete. har ikke noen planer om å få med meg en 14 år gammel bimbo i bilen heller.

hvorfor alle sverger til gamle volvoer er vel kanskje det at du skal lete lenge etter noe som er like driftsikkert... (hvis du ser bort fra toyota som ruster like ille som MB) Snakker da av erfaring da jeg kun har hatt volvoer som er langkjørte.

Og ja de blir fete med senk og felger så det er nok grunnen.

En annen grunn til å ikke kjøpe kebabcab for mitt vedkommende er at jeg ikke jakter chics med bilen. Kunne vært fett med cab ,men da velger jeg heller en c70 en en ihelkjørt 318i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig smartere enn at en 15-16 år gammel smågutt kommer her og uttaler seg om hva som er fete og gode biler, som kanskje har sittet på med den lokale helten i bygden som kjørte bmw cab med 1,8l og full guffe på anlegget og så etter bimboer på streeten?

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med 14 år gamle bimboer?

eiriksmil: Skaff deg et førerkort og gro hår på balla, og kjør mange biler før du uttaler deg om hvilke biler som er noe å ha.

Volvo er ganske undeholdende biler å kjøre, og jeg synes de er dirkte pene å se på, og mange av de sparker faktisk ganske brukbart i fra.(ikke B230A/B19A/B21A)

Du skal være flink skal du få en volvomotor til å ryke, men jeg har 2 volvomotorer på samvittigheten da, så kanskje heg er flink jeg da.(B230A og B19A)

Men hva vet du, du har jo en charade med 1,3 liter for faan, kan ikke regne med at du ser gleden i en gammel volvo, spesiellt når du ikke har kjørt en skikkelig hardt.(hvis du har kjørt en i det hele tatt)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bann i kirka nå pjokken! :deng

Hehe...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt gjort å ta live av en b19a vertfall! hehehe:D

å ej må bere le ta han me store daihatsuen also hahaha

Bilen gikk 140km/t., og da fløt ventilene.

Det var pappa som var eier av bilen på den tiden, og han pendlet mellom Ørland og Stavanger på den tiden, så den gikk i 4 år med konstant full gass, så en dag takket toppen for seg, og motoren ble aldrig den samme igjen, ikke etter at toppen ble skiftet heller, så den ble byttet ut med en B230A.

Den holdt, men bilen ble totalvraket i en kollisjon med en volvo 850.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den fremstår som ny" "..med lav kilometerstand" hehe :thumb

Greit å prøve litt forskjellige biler.. blir for dumt å låse seg til ett merke (volvo f.eks) hele livet. Finn en pen e36 cab med sekser, og du blir garantert fornøyd.

247000 på en B230A som bruker 0.6 per mil på langkjøring og ikke bruker en dråpe olje... den har jo nesten ikke blitt innkjørt:)

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp til hver enkelt det.. hver gang jeg ser en rå 740 får jeg en spesiell følelse inni meg:)

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åsså e36!?!? pakkisføner.. bra du fikk mye for 7førren da, så har du mye å kjøpe fake gullkjeder å masse skosverte før du handler den nye haugen

sier igjen sånn jeg sa til deg en gang for lenge siden bilen din har vært en av de som har inspirert meg til å i det hele tatt ha 7førti, digg bil

Det er ikke noe med at jeg MÅ ha bmw da.. jeg synes bare at bmw e36 cabriolet er en fin bil.. hadde det ikke vært cab hadde jeg ikke kjøpt.

Takk, koseligt å høre sånt:)

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider