le0n Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Misstenker at denne har røket på min. Når jeg har langturer så stopper den innimellom, og starter ikke igjen før bilen har stått noen minutter.. Så vet noen pris på dette, og om det r vanskelig og montere? Hvor ligger den egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 koster rundt 250,- på biltema og er plassert på innersiden av Venstre forskjerm, rett på baksiden av Luftfilterboksen. Syns jeg kan anbefale deg Biltema fordi orginal bosch eller annet kjent merke koster LANGT over det 5 dobbelte. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Har du fordeler i toppen? Sjekk om hallgiveren som står under fordeleren er i orden først :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 koster rundt 250,- på biltema og er plassert på innersiden av Venstre forskjerm, rett på baksiden av Luftfilterboksen. Syns jeg kan anbefale deg Biltema fordi orginal bosch eller annet kjent merke koster LANGT over det 5 dobbelte. Takker:) Trodde ærlig talt ikke de solgte sånt på biltema, er det noe universal greier da eller har de til alle merker og betegnelser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Misstenker at denne har røket på min. Når jeg har langturer så stopper den innimellom, og starter ikke igjen før bilen har stått noen minutter.. Så vet noen pris på dette, og om det r vanskelig og montere? Hvor ligger den egentlig? jeg har en tenningsmodule bosch å selge :).. satt på en b23a 86mod.... satt på den gamle motoren min.. motoren ble slitt i sylinderen men tenningsmodulen funker fett :) lyst på? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cool_king Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 har også tennings modul fra bosch som u kan få kjøpe hehe.satt i 740 gl 88 mod,b230f motor. Siter 96 volvo 940 lt 89 volvo 740 gl 88 volvo 740 tic 87 volvo 740 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 har også tennings modul fra bosch som u kan få kjøpe hehe.satt i 740 gl 88 mod,b230f motor. Du har nå samme motor som meg, ikke vet jeg om det betyr noe.. Mye skal du ha da? Og du der OPPE, hva skal du ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cool_king Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 1000 for tenningsmodulen tenker eg......bosch modulen skal eg få tatt bilde av i løpet av helgen,har også styreenhet til salgs hvis noen er ineteressert... Siter 96 volvo 940 lt 89 volvo 740 gl 88 volvo 740 tic 87 volvo 740 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 http://www.biltema.no/carparts/carpart_info.asp?iSecId=1207&strCarId=Volvo&iItemId=66049&iRelItemId=66044 229,- ny fra biltema. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Tennkabler skal altid skiftes samtidig står det:) Hvor mye koster dissa da? Hvilken del er det egentlig? Og hvorfor betyr det noe`? Blir nok ny fra biltema ja:) Var jo bosch som hadde produsert den og:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Tennkabler skal altid skiftes samtidig står det:) Hvor mye koster dissa da? Hvilken del er det egentlig? Og hvorfor betyr det noe`? Blir nok ny fra biltema ja:) Var jo bosch som hadde produsert den og:) Det er en fordel at tennkablene skiftes ja, det kan hende disse skaper modul-svikten regner jeg med...siden det står så. Pluggkabler varierer veldig i pris egentlig... får alt fra 200,- for sett på biltema til 1200 hos Volvo. Bougicord lager orginalt til volvo hvertfal... disse ligger på en 5-600,- hos bilrekvisitaer, men du må nesten bestemme selv... Biltema er uten TVIL billigst, men ligger muligens et spørsmål om kvalitet inne i bildet her, uten at jeg kan si noe som helst om biltemas pluggkabler siden jeg ikke har store erfaringen med de. Er som regel Bosch Tennings&Fuel-system på samtlige Volvo 2-7 og 900'er, unntakene kommer med et "Regina" Tennings&fuel system på enkelte 700 og 900'er, men disse er det ikke Veldig mange av etter hva jeg har fått med meg :) Gl! Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Det er en fordel at tennkablene skiftes ja, det kan hende disse skaper modul-svikten regner jeg med...siden det står så. Pluggkabler varierer veldig i pris egentlig... får alt fra 200,- for sett på biltema til 1200 hos Volvo. Bougicord lager orginalt til volvo hvertfal... disse ligger på en 5-600,- hos bilrekvisitaer, men du må nesten bestemme selv... Biltema er uten TVIL billigst, men ligger muligens et spørsmål om kvalitet inne i bildet her, uten at jeg kan si noe som helst om biltemas pluggkabler siden jeg ikke har store erfaringen med de. Er som regel Bosch Tennings&Fuel-system på samtlige Volvo 2-7 og 900'er, unntakene kommer med et "Regina" Tennings&fuel system på enkelte 700 og 900'er, men disse er det ikke Veldig mange av etter hva jeg har fått med meg :) Gl! Takker, får sjekke litt opp i priser og produkter en dag:) Men satser nok på det billigste, siden bilen er på vei til og selges snart:) hehe... Var forøvrig bosch som hadde produsert tenningsmodulen som selges på biltema og:) Jeg snakker forresten med en kar i dag, han mente det lå en tenningsmodul inne i fordeleren og, stemmer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg