Gå til innhold

Pris på tenningsmodul til 740?

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

koster rundt 250,- på biltema og er plassert på innersiden av Venstre forskjerm, rett på baksiden av Luftfilterboksen.

Syns jeg kan anbefale deg Biltema fordi orginal bosch eller annet kjent merke koster LANGT over det 5 dobbelte.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koster rundt 250,- på biltema og er plassert på innersiden av Venstre forskjerm, rett på baksiden av Luftfilterboksen.

Syns jeg kan anbefale deg Biltema fordi orginal bosch eller annet kjent merke koster LANGT over det 5 dobbelte.

Takker:) Trodde ærlig talt ikke de solgte sånt på biltema, er det noe universal greier da eller har de til alle merker og betegnelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misstenker at denne har røket på min. Når jeg har langturer så stopper den innimellom, og starter ikke igjen før bilen har stått noen minutter..

Så vet noen pris på dette, og om det r vanskelig og montere? Hvor ligger den egentlig?

jeg har en tenningsmodule bosch å selge :).. satt på en b23a 86mod.... satt på den gamle motoren min.. motoren ble slitt i sylinderen men tenningsmodulen funker fett :) lyst på?

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennkabler skal altid skiftes samtidig står det:) Hvor mye koster dissa da? Hvilken del er det egentlig? Og hvorfor betyr det noe`?

Blir nok ny fra biltema ja:) Var jo bosch som hadde produsert den og:)

Det er en fordel at tennkablene skiftes ja, det kan hende disse skaper modul-svikten regner jeg med...siden det står så. Pluggkabler varierer veldig i pris egentlig... får alt fra 200,- for sett på biltema til 1200 hos Volvo. Bougicord lager orginalt til volvo hvertfal... disse ligger på en 5-600,- hos bilrekvisitaer, men du må nesten bestemme selv... Biltema er uten TVIL billigst, men ligger muligens et spørsmål om kvalitet inne i bildet her, uten at jeg kan si noe som helst om biltemas pluggkabler siden jeg ikke har store erfaringen med de.

Er som regel Bosch Tennings&Fuel-system på samtlige Volvo 2-7 og 900'er, unntakene kommer med et "Regina" Tennings&fuel system på enkelte 700 og 900'er, men disse er det ikke Veldig mange av etter hva jeg har fått med meg :)

Gl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fordel at tennkablene skiftes ja, det kan hende disse skaper modul-svikten regner jeg med...siden det står så. Pluggkabler varierer veldig i pris egentlig... får alt fra 200,- for sett på biltema til 1200 hos Volvo. Bougicord lager orginalt til volvo hvertfal... disse ligger på en 5-600,- hos bilrekvisitaer, men du må nesten bestemme selv... Biltema er uten TVIL billigst, men ligger muligens et spørsmål om kvalitet inne i bildet her, uten at jeg kan si noe som helst om biltemas pluggkabler siden jeg ikke har store erfaringen med de.

Er som regel Bosch Tennings&Fuel-system på samtlige Volvo 2-7 og 900'er, unntakene kommer med et "Regina" Tennings&fuel system på enkelte 700 og 900'er, men disse er det ikke Veldig mange av etter hva jeg har fått med meg :)

Gl!

Takker, får sjekke litt opp i priser og produkter en dag:)

Men satser nok på det billigste, siden bilen er på vei til og selges snart:) hehe... Var forøvrig bosch som hadde produsert tenningsmodulen som selges på biltema og:)

Jeg snakker forresten med en kar i dag, han mente det lå en tenningsmodul inne i fordeleren og, stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider