Gå til innhold

BMW 745 LI , Lillestrøm

Ranger emnet


vw-vegard

Anbefalte innlegg

Noen som har sett denne, evt har bilder?? Denne bilen sto parkert utenfor Rema 1000 i Lillestrøm fredag 12.05.. Tror det var en 745 LI , den rulla på svære kromfelger, 20" minst. Kan ikke ha gått umerka forbi den.. Jeg hadde ikke batteri på telefonen (hei samsung) så fikk ikke tatt noe bilde..

 

Bare for å ha sagt det, vi snakker om nyeste generasjon 7serie. Grunnen til at jeg tror det var en LI er fordi baklukene er forskjellige på LI og vanlige 7 serier, hvis det fins "vanlige" 7 serier :)

 

 

Noen med bilder av den i Lillestrøm?

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkeblå eller noe i den duren? Så en slik på E6 ved Kløfta på tirsdag tror jeg.

 

kan hende, men den så mistenkelig svart ut i sollyset.. er ikke mange 745LI ute og går i dette landet, det kan jeg si med sikkerhet..

 

uansett, dette er utvilsomt en bil man legger merke til om man ser den :p jeg får prøve å få tak i noen bilder av den hvis jeg spotter den flere ganger i Lillestrøm.. kanskje noen veit hvem den tilhører..

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ok, har spotta den tre ganger nå.. hmm den er veldig svart og det sitter 20" eller mer på den. Seriøst.. Sett den èn gang utenfor Rema i Lillestrøm, èn gang midt på torvet i Lillestrøm og èn gang utafor en kolonialsjappe midt i nedre Rælingsvei omtrent. HOT!

 

Desverre har jeg ikke kamera på telefonen min for tiden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare for å gi folk en viss anelse om hva dere skal se etter. En slik bil i svart med minimum 20" felger, jeg mistenker 22".. Man kan se at det er LI ved at den har bremselys istedenfor kromlist over bagasjelokket, som jeg utifra bilder på google.com har sett at bare LI har. De andre har kromlist over, og vanlige lys.

 

bmw%20745li%20alpina%202004_09.jpg

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår