SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Heisann Skal starte en liten butikk som skal selge små radiostyrte biler (skala 1:32) og diverse oppgraderinger til disse, men sliter med å finne navn til nettsiden/firmaet. Noen som har noen tips? Bør helst ikke inneholde noe med rc-bil eller noe, da jeg muligens også skal selge annen småelektronikk etterhvert. Et lite og enkelt navn som er lett å huske er det jeg er ute etter... Setter stor pris på fornuftige forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Hmm, blir det ikke litt kjipt når noen andre allerede gjør det? http://www.mini-rc.no/ :rolleyes: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Det er ikke det samme... Uansett så hadde det jo ikke skadet å ha flere som selger dem.. De bilene jeg skal selge er noe større. De er vel omtrent 10-10cm lange, og ligner mer på de virkelige bilene. Disse bilene har også kommet opp i rundt 90km/t på testbenk, men da var det gjort mye med dem.. De som de selger på mini-rc ligner ikke så mye på de skikkelige bilene. Derfor skal jeg selge de andre.. Ok.... Noen forslag til navn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Burde jo gå bra det. Samma som at det fins både BMW og Datsun, selvom vi alle er enige om hvilken som ruler mest! Navn: Static Var vanskelig det ass.. :/ Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Disse bilene har også kommet opp i rundt 90km/t på testbenk, men da var det gjort mye med dem.. Lest nyeste Vmax? Der oppgraderte de fra en motor som gikk i 6 km/t på en liten Bellring Skyline (Pennzoil), til en som gikk i 90km/t Men da byttet de også hjul etc. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by Laaars Lest nyeste Vmax? Der oppgraderte de fra en motor som gikk i 6 km/t på en liten Bellring Skyline (Pennzoil), til en som gikk i 90km/t Men da byttet de også hjul etc. Det er nettopp disse bilene jeg skal selge :D De har også blitt testet av bladet Revs, og de likte bilene svært så godt :) Men det kuleste med dem er egentlig trimme og styling potensialet... Noen som har noen andre tips til navn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 skaff deg lokale å kall det ''rc-huset'' ! hos oss kan du også kjøpe rc-cola ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 hva med.... insane tuning stupid tuning silly tuning crazy t*****.....? :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 tja.. badass motor sunny motor rc motor eller .no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Radioaktiv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Takker for forslagene! Radioaktiv var kanskje ikke så dumt :) Eller kanskje CrazyTuning? :D Keep 'em coming! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 'The Small and the Furious' .. hehe :P Hmm.. Var jo vanskelig detta... 'Small Street' eller noe sånn kanskje? eller 'Small Size Racing' ..noe i den duren.. I don't know.. Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Gaylord Racing ? Ingen som har tatt den enda vel ? :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by KeLoN 'The Small and the Furious' .. hehe :P Ikke dum den der :) SnF - Small and Furious ! Eller kanskje 2S2F? Too small, too furious? Hva synes dere? Tror jeg likte best den SnF.. Litt lettere å huske.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 firma-slogun: "det er ikke størrelsen det kommer an på,det er farten!" :D:D:D:D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg