Gå til innhold

Tips til firmanavn?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Heisann

Skal starte en liten butikk som skal selge små radiostyrte biler (skala 1:32) og diverse oppgraderinger til disse, men sliter med å finne navn til nettsiden/firmaet.

Noen som har noen tips?

Bør helst ikke inneholde noe med rc-bil eller noe, da jeg muligens også skal selge annen småelektronikk etterhvert.

Et lite og enkelt navn som er lett å huske er det jeg er ute etter...

Setter stor pris på fornuftige forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det samme...

Uansett så hadde det jo ikke skadet å ha flere som selger dem..

De bilene jeg skal selge er noe større. De er vel omtrent 10-10cm lange, og ligner mer på de virkelige bilene.

Disse bilene har også kommet opp i rundt 90km/t på testbenk, men da var det gjort mye med dem..

De som de selger på mini-rc ligner ikke så mye på de skikkelige bilene. Derfor skal jeg selge de andre..

Ok....

Noen forslag til navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Disse bilene har også kommet opp i rundt 90km/t på testbenk, men da var det gjort mye med dem..

Lest nyeste Vmax? Der oppgraderte de fra en motor som gikk i 6 km/t på en liten Bellring Skyline (Pennzoil), til en som gikk i 90km/t

Men da byttet de også hjul etc.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Lest nyeste Vmax? Der oppgraderte de fra en motor som gikk i 6 km/t på en liten Bellring Skyline (Pennzoil), til en som gikk i 90km/t

Men da byttet de også hjul etc.

Det er nettopp disse bilene jeg skal selge :D

De har også blitt testet av bladet Revs, og de likte bilene svært så godt :) Men det kuleste med dem er egentlig trimme og styling potensialet...

Noen som har noen andre tips til navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider