X-treme Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Skal lakkere bilen min, en Ascona B Har bestemt meg sånn halveis at det blir rød:) Spør derfor her om dere har no forslag til no pene rødfarger, gjerne også lakk-koden;) Men også andre farger mottas med takk:) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Knall ornage er fint på b ascona. Nærmere signalrød. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 har sett på den farga også ja, men bilder hadde vært fint, hvis du har noen... Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 vw golf/passat rød som er på dæm nyere (2000mod) eller noen av dæm toyotarød metallic...superfin...har desverre ikke koden...altså dæm nyere fargene 2004 mod eller nyere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 ascona må man seff ha blå, eller signalrød/oransje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Eller ikke. Med mindre man vil at den skal se ut som ALLE ANDRE ascona b her i verden....... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 er vell ikke alle andres ascona'r som er blåe vell..hehe..men men, man lakkerer i den fargen man selv føler for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 har sett på den farga også ja, men bilder hadde vært fint, hvis du har noen... En ganske fin ascona B. Er vel mer rød-oransj denne fargen da. Jeg synes dette er en av de fineste fargene til ascona B. :) Ellers er vel ikke sjøgrønn eller rett og slett bare svart å forakte det heller. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hvorfor ikke knøsj grønn? Eller skikkelig svart? =) Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 hehe, greie forslag detta ja:) Bilen er rød orginal, og for å slippe mest mulig arbeid tror jeg at det blir rød:) ...men mørk oransje frister også litt.... ZpiFF: svart er nok uaktuelt;) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Eller ikke. Med mindre man vil at den skal se ut som ALLE ANDRE ascona b her i verden....... Slapp av, Ascona_er_best leker sjåfør med Asconaer, og knuser dem.. Han har peil på smakfulle biler, og sier det andre sier... Kremhvit? :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 jeg har vel aldri lekt sjåfør med noe som helst men, med mindre du kan fortelle hvaa???...heller aldri knust noen biler...og sier heller ikke d som alle andre sier... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 jeg har vel aldri lekt sjåfør med noe som helst men, med mindre du kan fortelle hvaa???...heller aldri knust noen biler...og sier heller ikke d som alle andre sier... Slutt å spamme så mye.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 En ganske fin ascona B.Er vel mer rød-oransj denne fargen da. Jeg synes dette er en av de fineste fargene til ascona B. :) Ellers er vel ikke sjøgrønn eller rett og slett bare svart å forakte det heller. fargen er vel Ral 2003 hvis ikke jeg husker feil.. bra farge Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Må si jeg digger den rødfargen som Saab bruker nå, skal se om jeg finner kode;) Laser Red heter den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg