Gå til innhold

Trenger seriøst hjelp

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Kjørte på veien i går så skjedde det som ikke skal skje, panseret gikk opp ifart !!!!! , Skjønner ikke dette , men ja det skjedde, kan vel ikke ha vært ordentlig festet det panseret da , men jaja !!..

Nå får jeg da ihvertfall ikke igjen panseret da , det er helt bøyd + at den ene feste knakk..

Hva gjør jeg ??

Har et jetta panser fra en 86 mod jetta passer dette ?? Har samme farge også.

Men hva men med festet til pansert , må feste på et nytt slik på venstre siden , er det vansklig og hvor får jeg kjøpt det ??

Kom med forslag til hjelp a plzzzz +??????

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke verre enn å dra på dynga!....

dette har skjedd meg oxo en gang i en fart av ca 170km/t.. jeg satt med frontruta i fanget, panserest ble bøyd opp etter taket og taket i seg selv ble bulkete og jævla på gamle rally bilen.. er ikke gøy for 5 flate øre:) hehe

eller så kan du bare kjøpe et HELT nytt panser..... koster deg ca 2.000kr

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Kjørte på veien i går så skjedde det som ikke skal skje, panseret gikk opp ifart !!!!! , Skjønner ikke dette , men ja det skjedde, kan vel ikke ha vært ordentlig festet det panseret da , men jaja !!..

Nå får jeg da ihvertfall ikke igjen panseret da , det er helt bøyd + at den ene feste knakk..

Hva gjør jeg ??

Har et jetta panser fra en 86 mod jetta passer dette ?? Har samme farge også.

Men hva men med festet til pansert , må feste på et nytt slik på venstre siden , er det vansklig og hvor får jeg kjøpt det ??

Kom med forslag til hjelp a plzzzz +??????

Huff det der er marerittet, hadde du mye fart da?

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at festet til løftearmen sitter likt som på jetta'n....

du når det helt fint ved å ta av skjermen. sitter med 2 skruer.

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den uken her blir bare mer og mer dritt , idag hadde jeg da oppkjøring. (stryk) .......... Jeg hadde en 1 feil og en 2 feil. Bah ,, han strøk meg pga at han syntes jeg girte for mye når jeg skulle inn i rundkjøringer.. Ble liksom så hakkete kjøring mente han ,, det mente ikke kjørelæreren min , men jaja , ny mulighet på tors

Ang golf n

Jeg har nå fått tak i nytt panser men, det en feste ved vinduet( altså det som holder panseret) er skjevt og det andre er knekt.

Slik at jeg må bytte ut de, trenger jeg da bare å skruv av skjermene for å komme til , og i såfall er det vanskelig ?

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Jeg hadde en 1 feil og en 2 feil. Bah ,, han strøk meg pga at han syntes jeg girte for mye når jeg skulle inn i rundkjøringer.. Ble liksom så hakkete kjøring mente han

Hva f...? Må man ikke ha en 3 feil eller to 2 feil for å stryke?

Mener det var sånn når jeg tok lappen.

Også mener jeg at, så lenge man forsto trafikk regler spilte det ikke så mye rollen om bilen hakket litt.

Husker jeg fikk 2'er feil, stoppet ikke for Dame m/ Barnevogn ved gangfelt.. hehe

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stryker bare for å stryke første gang virker det som , bare for at de skal dra inn litt ekstra cash.

Jeg trodde jeg hadde stått med glans jeg , ble litt paff når han da sa " beklager gutt , men det blir nok ikke noe førerkort på deg"

Man stryker hvis man har en 3 er feil , men man kan ha tre eller fire 2 feil og mange 1 r feil for å stå. Helt lattis ..

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider