Vegard-SK Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Veit ikke helt hvilke internet browsere som støtter dette men vet siste Mozilla Firefox har dette.. For eks, har Dagbladet og VG dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Jeg skjønner at "Nye inlegg" har samme funksjon (eller så godt som samme).. Men vBulletin er så stort at dette sikkert allerede er lagd? i allefall ville jeg tro det. Med andre ord, det blir ikke store jobben.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Google it, finner helt sikkert en plug-in som man kan legge inn her :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 *BUMP* hadde vært kjekt om en eller annen admin i allefall sa noe? Jeg sjekket muligheten for en plug-in men fant ikke noe selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg