Gå til innhold

Audi RS4 - 420hk 430nm

Ranger emnet

Marquez

Anbefalte innlegg

De fleste flagger i Norge 17. Mai og det skjønner jeg godt, gjør det også selv... Men fra i år av, kommer jeg også til å flagge den 13. Mai :driving

Lyst til å vite hvorfor? Jeg har uansett lyst til å fortelle og dele.

(PS: Forteller gjennom bilder)

DEN SKJØNNE DAGEN - 13 MAI 2006 :thanks til de som stilte med RÅSKAPEN!

13mai08936oe.jpg

13mai094235nb.jpg

13mai09336ah.jpg

13mai097231gp.jpg

13mai106238ac.jpg

Kameratene mine bak, meg forran i grønt og en kompis som tar bilde!!

Dere tenker sikkert, lucky dere som fikk spottet denne (JA DET VAR VI) men Jeg - Marquez :P ... ... ja, jeg fikk sitte på på svingete veier, krappe svinger, raske svinger!

0-100, høre motor lyden på 8250 omd/m!! Bremsene som griper så hardt og presist, 60-40 quattro som går knirke fritt, de beste setene JEG noen gang har prøvd, bedre enn Bentley! :D

Dette var en hel rå dag! Jeg kan si til alle, får dere sjansen ikke nøl!

:driving :thanks EVIG TAKKNEMLIG!! (har film men får ikke lagt inn den beklager)

Dette er det RÅESTE JEG HAR SITTET PÅ MED OG JEG ER MER ENN NOEN ANNEN GANG, OVERBEVIST OM AT AUDI ER DEN BILPRODUSENTEN I VERDEN SOM LAGER DE RÅESTE OG MEST DISKRÉ GATERACER BILENE! Med rom for bagasje! Takk for meg... (har bilder bakfra av de rå sexypottene om noen vil se? :D )

Forspranget Ligger I Teknikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj!!

Den bilen er bare helt konge. Jeg og har lyst å sitte på :driving

Åå, dei setene :wub: er jo til å forelske seg i. Men ikke skilt? eller var det bare framme?

Audi A4 2.8 Quattro

XAudi 80 1.8e Quattro

XAudi 80 1.8s

Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj!!

Den bilen er bare helt konge. Jeg og har lyst å sitte på :driving

Åå, dei setene :wub: er jo til å forelske seg i. Men ikke skilt? eller var det bare framme?

Jeg fjernet skiltet i Photoshop ;)

Setene er sinnsykt fete og digge! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert rått det ja! :) Har Audi RS4 420hk? Trodde det var 380hk, men var kanskje forrige modell det. Du får kjøpe deg en slik da... :D

He he... Kjøpe ja... når jeg blir litt rikere!

den nye har 420hk ja! S4 har 344hk... 2005/2006 mod.

Gamle RS4? hmm... vet ikke hk antallet faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gromt:) vil ha:) heldig du.. er jo v8 i alu som går på 8250 rpm, det er ikke dårlig..

Det er laaaangt fra dårlig ;) AUDI - Forspranget

Har jo film med motorlyd bakfra!! ikke rusing med når kreftene møter asfalt! :driving men går vell ikke ann å legge inn film?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil. Har en liten forkjærlighet for Audi egnetlig...

har jeg å.. vet ikke hvorfor.. vi har aldri hatt det.. har bare følelsen av en compact sportsbil liksom. som sitter godt, å drar bra:) med trekk i hvert hjørne:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var heldig! Selv prøvekjørt nye S4 med nevnte 344 gamp noe som også var utrolig morro!;) Ble desverre skuffet over ny a6 4,2 quattro desverre. :( Fin bil,men ikke noe racer synes nå jeg..

MORO!! Du er heldig du også :)

hmm... Synd det med A6'n - håper det blir litt mere futt med nye 4.2 FSI, nedtrimmet RS4 motoren og garantert ny RS6 (tilbake med Turbo)!

Men kjørte du Audi S4: Avant, CAB eller Lim? :well

Lenke til kommentar
Del på andre sider