Gå til innhold

Tråden om min e36 320i

Ranger emnet

JBL_Power

Anbefalte innlegg

Grattis! Fin bil, men den skriker etter en annen (lavere) front. Men det kommer vel...

Akkurat slike felger jeg har lyst på, men de har sluttet å produsere dem :( Si ifra hvis du vil selge :rolleyes: Det er 17", sant? Synes jeg kan lese det. Det fine med disse felgene er at de ikke ser små ut i 17", noe en del felger har en tendens til å gjøre.

- 90' Nissan 200SX S13

X 98' BMW 316i E36

Forza 4 Gamertag: El Suprman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howdy! Da va nu en pæn bmw du ha skaffa dæ :)

Bi d nå loding på stripa i kveld...? eller æ mein på bilcrossbana vi har fått i gata nu! :driving

:driving

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=921

85' BMW e30 (prosjektet)

87' Nissan KingCab 4x4 2,5D

84' Audi 80 5E

84' Toyota Hiace 2,4D (spiker)

93' Honda NSR 250SP

91' Honda NSR 125R (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Fin bil, men den skriker etter en annen (lavere) front. Men det kommer vel...

Akkurat slike felger jeg har lyst på, men de har sluttet å produsere dem :( Si ifra hvis du vil selge :rolleyes: Det er 17", sant? Synes jeg kan lese det. Det fine med disse felgene er at de ikke ser små ut i 17", noe en del felger har en tendens til å gjøre.

Det er 17" ja.. de er fine de, skal nok ikke selge de med det første nei:)

Jeg skal ha en annen front på bilen, har ikke bestemt meg helt hvilken enda.

Fikk erfare ulempen med senket bil og lave sideskjørt her om dagen, punkterte og fikk ikke jekken under bilen, måtte ringe viking (som foresten var raskt på plass:) )

for å få løftet opp bilen og skiftet hjulet, men som alltid så kommer en ulykke skjeldent alene, når vi fikk på reservehjulet, så viste det seg at det var et lite hull i det og meget lite luft, kom meg til en bensinstasjon å fikk kjøpt en sånn dekkfiks på boks, som funket meget bra, kjører på dette nå.

Var å hentet dekket hos dekkpartner idag og skal få det så fort som mulig på bilen da det ser meget lite pent ut med en svart felg på bilen.

2x12" gt4 i ei bassworks kasse

1 JBL Power 6,5 komponentsett i front

1 JBL GTO 6,5 komponentsett bak

:pray JBL-FOCAL-CADENCE:pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...