Gå til innhold

Han som kjørte forbi huset mitt i dagmorges

Ranger emnet

Nox

Anbefalte innlegg

I dagmorges (vet ikke tid jeg sov) kom det en dopa fyr i en (ifølge naboer) audi opp veien forbi huset mitt. veien er 1km lang ca og det er enca 30 hus hvor minst 20 av dem har unger på under 10 år som hver dag leker i veien. Han kjørte i en ekstrem fart oppover og da veien deler seg i et t kryss klarte han ikke å svinge og fløy med minimal klaring mellom en lyktestolpe og et tre og landet på et jorde 5 meter bortenfor der veien sluttet. Dette skal du ha GOD fart for å klare. veien har de siste 500 m ikke mulighet for at biler kan passere hverandre uten at den ene kjører langt ut i grøfta. GRISEFLAKS at det ikke var noen unger eller biler der akkurat da han freste oppover.

hadde jeg vært våken da han kom forbi skulle jeg tatt med en stor og fin stokk og gitt fyren grisejulig!

Heldig vis fikk de tatt han, men hva skjer? han får vel 30 dagers fengsel og en månedslønn i bot og mister lappen i 2 år kanskje..

bilen var borte da jeg kom til stedet men skal se om jeg får tatt noen bilder.

er endel fra forumet som har vært å kjørt på jordebanen og de kan nok skrive under på at de veiene rundt her ikke akkurat er stedet å grisekjøre dopa på med mindre du vil drepe noen.

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nox

er endel fra forumet som har vært å kjørt på jordebanen og de kan nok skrive under på at de veiene rundt her ikke akkurat er stedet å grisekjøre dopa på med mindre du vil drepe noen.

De veiene var da prima å ligge sidlengs på med Quattron.. Gikk bra unna der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider