villejan Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Når blir denne bilen lansert for verden.... JEg har sett den selges i tyskland allerede! Det er bare foreløpig lagt ut tegninger av bilen! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by villejan Det er bare foreløpig lagt ut tegninger av bilen! Tullprat. http://www.mazdarx-8.com http://www.mazda.no Produksjonsbilen ble lansert for en del måneder siden, og skal ifølge Mazda.no nå Europa i løpet av sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Croacker-RX-7 Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 men dyr blir den :( syns jeg hørte noe om 450 000 til 550 000 for en RX-8.. tror ikke akkurat den vil selge som varmt brød i norge.. forbannet være EU importreglene som norge tar etter >:( Med den prisen så blir det liksom en entusiast-bil. Tror kanskje det er litt fort dyrt for å være mazda..? Siter Bedre med èn RX-7 enn ti supraer på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 rx7 kostet vel over en mill ny i norge.... rx8 er jo bare småkaker i forhold :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Ikke så dyrt det.. RX-7 kostet jo i overkant av 1 million når den kom til Norge i 1992. ;) Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Du er kjapp Håkon.. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 tatt en kjapp'n før jeg vettø :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Croacker-RX-7 Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Ok, det visste jeg ikke! :p men da kan den jo bli fælt billig etter noen år da.. hmm.. Siter Bedre med èn RX-7 enn ti supraer på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg