Colli Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Kondolerer ja! Trist at slikt må skje. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Kondolerer. Kan ikke tenke meg hvordan foreldrene hans har det når to av sønnene blir revet bort på så kort tid. Men jeg er også enig om at det kunne vært avverga hvis han bare hadde venta et år til før han satt seg bak rattet alene... Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 kondolerer.. tragiske greier:( Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Synd det der,kondolerer... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Kondolerer -Sindre Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 kondolerer, vet hvor vondt det er å miste noen nære.. - Carina Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 uffameg *kondolere* Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti8v Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 kondolerer Siter golf 1.6 - 1986 bruks/prosjektbil x golf cl hugget - 1990 x golf gti 8v(delebil)spiker - 1984 land rover s2/a - 1965(langtidsprosjekt) x yamaha dt50r - 1994 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Kondolerer. var han alene i bilen? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Kondolerer. var han alene i bilen? Ja, han var alene i bilen. Leiebilen til bestekammeraten. Lurer på hvordan ordensmaktene kommer til å håndtere denne saken. Langenesveien er en skummel vei, mange som har mistet livet på denne strekningen. Han har mistet kontrollen over bilen over "hoppet", som er en skarp opphøyning av veien. Om man kjører fortere enn 130kmt vil bilen lette, og skape ubalanse i bilen. Tipper det er det som har skjedd her. Tviler på han har kjørt i rus, da han hadde sikkerhetsselen på. Kondolerer til familien og alle vennene hans! Jeg kjente han ikke, men han var ikke et ukjent ansikt. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Kondolerer, utrolig trist når sånt skjer.. Sender mine tanker til venner og familie... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Ja, han var alene i bilen. Leiebilen til bestekammeraten. Lurer på hvordan ordensmaktene kommer til å håndtere denne saken. Langenesveien er en skummel vei, mange som har mistet livet på denne strekningen. Han har mistet kontrollen over bilen over "hoppet", som er en skarp opphøyning av veien. Om man kjører fortere enn 130kmt vil bilen lette, og skape ubalanse i bilen. Tipper det er det som har skjedd her. Tviler på han har kjørt i rus, da han hadde sikkerhetsselen på. Kondolerer til familien og alle vennene hans! Jeg kjente han ikke, men han var ikke et ukjent ansikt. ja er mange som har hoppa på den kula der. og langenes veien er den skumleste veien i heile kr.sand, ahr kjørt der to ganger og egentlig er det 80 sone der men jeg var aldri over 70.. kom just hjem i fra minnestund på beverly hills, utestedet hvor han jobbet. det var STAPPFULT av folk der, både ute og inne.. var veldig fint der, masse levende lys, fin musikk og så hadde de fremmvisning av masser av bilder av han.. og ikke minst det var MANGE tårer og mye gråting.. Christian var en fin fyr, kommer aldri til og glemme han, har nok ikke gått heilt opp for meg enda, det virker så urealistig... :( Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Utrolig fælt når slikt skjer. Kondolerer til texas_ranger, til resten av vennene hans, og familien. - Stephan Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 kondolerer Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg