codegen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Vel, tittlen sier alt :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hva med å bruke søkefunksjonen? http://www.bilforumet.net/search.php?searchid=736305 :usuck: happyhappy Jeg har forresten hatt en gammel MacAudio en gang. Å den funka sinnsykt bra hvertfall. Vet ikke hvordan nyere MacAudio er. Siter 99' Opel Astra 1,6 16v Sport Stv x 89' VW Golf GL x 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 kan ikke på si meg at søket hjalp meg så mye, dermed laget jeg denne tråden.. oki, hovedsaklig lurer jeg på hvor bra Z4200 er, den er vel ikke så gammel Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Da blir det ett helt annet sp.mål som jeg ikke kan hjelpe deg med. Har ingen erfaringer med den. Siter 99' Opel Astra 1,6 16v Sport Stv x 89' VW Golf GL x 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg