Gå til innhold

Hva slags skjørter trenger jeg?

Ranger emnet

snoemann

Anbefalte innlegg

Heisann Jeg har fått tak i disse hjulbuebredderne, hva slags sideskjørt er det som passer\hører til disse? Det ser jo ut som om de er laget for at noe skal "fortsette" bortover langs kanalen.

PS! Legg merke til de fete føttene mine! =)

IMG_0051.jpg

http://s13.photobucket.com/albums/a299/Trinelino/?action=view&current=IMG_0051.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er vanlige liste ja. slik som joachim skriver, nederste er forran og øverste er bak. test det på bilen så ser du det me ein gang at du skal ikkje være nokre skjørt. men du kan montere skjørt men da må du kappe litt i plasten

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jada skjønner at det "midterste" er begynnelse på listene =) Listene står allerede på bilen, slik at dette matcher fint opp =)

Men på den hjulbuen øverst på bildet, så er det en liten start på lista, men under den er det en slags "kloss" som kommer til å sitte helt nede ved kanalen. Det kan virke for meg som om det er\kan være begynelsen på kanalskjørter som kan fortsette bortover der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for 90-fangere?

Er det G60-bredding eller 16v?

Utrolig fete sandaler forresten (har samma selv :D)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm nehei nei... men sånne skjørter fra f.eks. autospar passer vel selvom jeg setter på hjulbuene? Eller ... ?

få dem til å passe skal nok gå meget bra.. men om det ser bra ut er jo en annen ting.. finnes kun en type pene skjørt til mk2.. og det er G60..

:)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få dem til å passe skal nok gå meget bra.. men om det ser bra ut er jo en annen ting.. finnes kun en type pene skjørt til mk2.. og det er G60..

:)

njoooooooo... njaaaaaaaa...

jetta kom jo og med skjørter... ligner på g60 (de er vel de samme).. men bredderene er ikke fult så breie som det som de er til G60'n...

(samme breddere som jeg har)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider