Gå til innhold

Video: Max Power Hamresanden 13.05.06

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

maxpowerkrsand2006.jpg

Her en en film fra utstillingen på Hamresanden i går. Filen ble kanskje i største laget, men hvem klager vel på kvalitet? :P Beklager at alt virker litt "shaky-cam", men det har med at alt er filmet med fotokamera og ikke videokamera.

Høy kvalitet - http://server.x-reflex.no:81/vids/maxpowerkrsand2006.wmv Høyreklikk -> Lagre som! 212 MB

Middels kvalitet - http://server.x-reflex.no:81/vids/maxpowerkrsand2006-mq.wmv Høyreklikk -> Lagre som! 112 MB

Ser helst at dere lagrer filmen istedet for å streame den rett fra serveren. Dette vil forhåpentligvis gjøre at 10mbit linjen min ikke blir kvalt ;)

Må bare legge til at dette er første gangen jeg filmer og redigerer en slik type film.

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angen jeg filmer og redigerer en slik type film.

Meget bra! Mere slikt! Du har fått med mye av innholdet på Hamresanden, og jeg synes det var satt sammen på en bra måte. Håper å se deg legge ut flere klipp fra fremtidige treff og streetmeets ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for den :) Regner med at jeg skal på neste Gatebil på Våler og BMW CCN treffet på Rudskogen om 2 uker så da kommer det sannsynligvis litt film der i fra også.

x BMW E28 518i '85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert første post med en ny versjon i middels kvalitet. 100MB mindre fil, men nesten samme kvalitet.

x BMW E28 518i '85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laster ned nå, skal se på den når jeg kommer hjem fra jobb. Bildet ser jo unektelig pent ut !!

Jeg har også en meget enkel film, min første dag med videokamera, så håper dere overlever det. Er interessert i tips til hvordan få til bedre. Har aldri redigert heller, så det kan bare bli bedre. Jeg orket heller ikke legge masse arbeid i dette. Men den kan i hvertfall lastes ned herfra: http://www2.moskedalen.net/calibra1.com/misc/Max.Power.Kristiansand.13.mai.2006.XVID.avi (høyreklikk, lagre som)

Du trenger XViD Kodek som du finner her: http://www.koepi.org/xvid.shtml

Det er Shaky-cam, og jeg glemte å klippe slutten, så det er en stund med sort bilde, mens MP3'en fullfører :P

Bildekvaliteten skal være bra.

Mvh John Richard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til at dette er første gangen jeg filmer og redigerer en slik type film.

Konge film ... forventer mer fra deg fremover :)

men begrens den "hakkinga" litt hvor du lissom "hopper" med "bassen" fra sangene sånn som du har gjort.. ble litt mye når det var sånn i hele filmen :) men ellers 10Poeng fra meg ;)

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her en en film fra utstillingen på Hamresanden i går. Filen ble kanskje i største laget, men hvem klager vel på kvalitet? :P Beklager at alt virker litt "shaky-cam", men det har med at alt er filmet med fotokamera og ikke videokamera.

Kongefilm, ser jeg har litt å strekke meg etter :D

Mvh John Richard

Lenke til kommentar
Del på andre sider