Gå til innhold

Totalvrak....

Ranger emnet

villejan

Anbefalte innlegg

Hadde det ikke vært litt morsomt om folk kunne ligge ut bilder over krasj som de selv har vært med på eller vært vitne til?

Kanskje det kan bli til skrekk og gru!!!

Har ikke smelt enda, så jeg er nok ikke med på disse bildene... men det hadde vært kjekt å se på bilder fra andre!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by villejan

Hadde det ikke vært litt morsomt om folk kunne ligge ut bilder over krasj som de selv har vært med på eller vært vitne til?

Kanskje det kan bli til skrekk og gru!!!

Har ikke smelt enda, så jeg er nok ikke med på disse bildene... men det hadde vært kjekt å se på bilder fra andre!

Her er noen bilder av hvordan en 740 blir seende ut når en Caravelle treffer den i rundt 100.. (Jeg slapp opp bremsen før caravellen traff)

DCP_0472-2.JPG

Legg merke til hvordan bagasjerommet er på vei nedover..

DCP_0474-2.JPG

Se hvordan bagasjerommet er sammenklemt, lykter har knust, men utrolig nok har støtfangeren overlevd!

DCP_0475-2.JPG

Her ser man lett at bilen er skeiv..

DCP_0476-2.JPG

her også

DCP_0477-2.JPG

og her

DCP_0478-2.JPG

og her

DCP_0479-2.JPG

her også jo

DCP_0480-2.JPG

Og et siste bilde av bakenden..

Hvis noen lurer, ulykken endte med personskader ja, jeg pådro meg en nakkeskade pga han vimsehuet i den sure caravelle/transportersaken..

Det er sikkert noen som lurer på hva nummeret i ruta er.. det er fra jeg forsøkte å legge brei med bilen på rudskogen, den bilen ville ganske enkelt ikke, ville heller omtrent velte.. Som glenn-rodney sa.. Smørgåsslimmon..

Bilen ble selvsagt skeiv, men jeg klarte å unngå kondemnering, totalt sett tjente jeg penger på bilen i løpet av de 9-10 mnd jeg hadde den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne here har jeg og mazda råner taua etter oss på gata. til BEGGE hjula bak sprakk og bilen fikk vrengt bakaksel... sa parkerte vi og henta bilenmed henger..

Var gøy som faen å gi på i rundkjrøinger, da ble bilen sleng ut og drifta som faen.. er trosalt på felgen:) hehe

post-1822-13804851514429_thumb.jpg

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultat av å kjøre som en tulling.

Kom rundt et hjørne litt for fort en dag det regnet litt for mye, min kamerat mener på at vi skal til høyre, og bilen hadde ikke veldig lyst å svinge til høyre, den hadde mere lyst å kjøre rett frem :D

Tysk sikkerhetsutstyr fungerte bra. Kjekt med airbag.

ideal-crash.jpg

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider