Assman Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Slik ser en Audi Cab ut etter at den hilser på en Lettbetong AS lastebil.. i ræva.... (DIGG ASS!!): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 .. mer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 .. mest.. (legg merke til hvor fine potter jeg har!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Det der så ganske vondt ut for rygg og nakke... Hvor mye kosta det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by Assman Slik ser en Audi Cab ut etter at den hilser på en Lettbetong AS lastebil.. i ræva.... (DIGG ASS!!): Hvem er det som sitter og surmuler i passasjersetet? lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 er selvfølgelig ikke min bil, men tenkte jeg skulle dele det siden det så ganske heftig ut det kræsjet, eieren fikk ikke igjen noe på forsikringene heller siden det skjedde på en lukket bane, kjipt!! ferrari 355 vrak.bmp Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Er bilen HVIT? :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Så det var det som skjedde med cabben din..... :D :D :D :D Ja, du vet dissa lastebilsjåførene følger ikke med støtt.... Skulle hatt bilde av de to personbilene som dro rett i ræva på lastebilen min... De ble totalvraka begge to og på lastebilen måtte vi bytte ene skiltlyset og en sylinder til løftelemmen... Og det var på en 9tonns lastebil.. Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ODD Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Her er nokre bilder av første bilen min. Den dro av vegen nokre km før Rudskogen, på veg til treff. Første sladd kom i toppfart. :eek: Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ODD Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Bilen vart banan i 3 retninger. Rullet rundt. Men tak, bagasjeluke og panser varuskada. (det var også det einaste som faktisk var heilt...) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ODD Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Ingen personskader. Bortsett frå blåmerker. 2 dekk på felg i baksete+ anna bagasje. Bag og sovepose fant eg igjen langt inni åkeren. Ikkje belte, stoppa og fylte bensin nett før. (70liter. det var det sureste. ) Og belte vart ikkje tatt på igjen da det berre var igjen ca 5min til me var framme. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Mitt bidrag. Ingen personskader, men bilen ble vrak. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Død bora.. Følg linken i signaturen min for fler bilder.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by ODD Her er nokre bilder av første bilen min. Den dro av vegen nokre km før Rudskogen, på veg til treff. Første sladd kom i toppfart. :eek: Det var ikke over en liten bakketopp med påfølgende venstresving vel? Det er flere som har snurra/taka/dratt av der... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg