Gå til innhold

hva syns dere om dette?

Ranger emnet

pearlex

Anbefalte innlegg

jeg har tenkt meg å kjøpe dette:

en magnat megaforce 2120 bass kasse med 2 12" 3000kr

alpine v12 digital forsterker 4200kr

macrom kondensator på 1 farad 2100kr

så leter jeg etter en fet å god cd spiller til bilen, ikke alt for dyr heller.

noen forslag?

Soundstream PCA3500D

Soundstream T4 15" 2stk

Soundstream PCA2.520

Soundstream TRC.6

Pioneer DEH-P75BT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg ett Kinetik-batteri (http://www.morel.no) og en Pioneer DEH-6800MP spiller

Du kan evt vurdere Exide Maxxima 900, skal selge ett selv som er brukt i 2 dager for 1000kr. (Selges pga at jeg har kjøpt 2 stk Kinetik batterier sjøl) Maxxima batteriet fungerer utmerket til bilstereobruk.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg ett Kinetik-batteri (http://www.morel.no)

Da er det mye bedre med et Northstar batteri.

Her er en quote fra termpro-forumet:

"from four kinetic 1800's to two nsb90's iv'e gained about 3db. but this is also with about 100' more wire. one thing i did notice they recover within a couple of seconds. i got mutiple burps with consistant scores with the vehical off."

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det mye bedre med et Northstar batteri.

Her er en quote fra termpro-forumet:

"from four kinetic 1800's to two nsb90's iv'e gained about 3db. but this is also with about 100' more wire. one thing i did notice they recover within a couple of seconds. i got mutiple burps with consistant scores with the vehical off."

Mvh

Dag Johansen

Og såvidt jeg vet koster de noen tusenlapper mer enn kinetik?

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan hende, ble bare litt revet med!:cool:

Mvh

Dag Johansen

hehe ;)

Da ble maxxima batteriet mitt solgt til en kar her på forumet :) så da har jeg bare ett gammelt maxxima igjen frem til kinetik batteriene kommer, forhåpentligvis før Ørje, ellers blir det garantert ikke noe av for min del der.

Men uansett til trådstarter:

Kjøp ett gelebatteri og bytt ut litt kabler her og der, du vil ha mye mer igjen for det uansett.

Maxxima 900, Optima redtop, Kinetik HC800 er vel alle gode alternativer, hvor jeg ville tro at maxxima 900 er det billigste.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider