pearlex Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 jeg har tenkt meg å kjøpe dette: en magnat megaforce 2120 bass kasse med 2 12" 3000kr alpine v12 digital forsterker 4200kr macrom kondensator på 1 farad 2100kr så leter jeg etter en fet å god cd spiller til bilen, ikke alt for dyr heller. noen forslag? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 bruk mye heller pengene på et bra batteri enn en kondensator. om du allerede har et bra batteri, legg mer penger i forsterkeren i steden. det er noe jeg ville ha gjort i allefall, men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Kjøp deg ett Kinetik-batteri (http://www.morel.no) og en Pioneer DEH-6800MP spiller Du kan evt vurdere Exide Maxxima 900, skal selge ett selv som er brukt i 2 dager for 1000kr. (Selges pga at jeg har kjøpt 2 stk Kinetik batterier sjøl) Maxxima batteriet fungerer utmerket til bilstereobruk. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Kjøp deg ett Kinetik-batteri (http://www.morel.no) Da er det mye bedre med et Northstar batteri. Her er en quote fra termpro-forumet: "from four kinetic 1800's to two nsb90's iv'e gained about 3db. but this is also with about 100' more wire. one thing i did notice they recover within a couple of seconds. i got mutiple burps with consistant scores with the vehical off." Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 hva syns dere om oppsettet mitt? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Et svært godt alternativ til den Magnat kassa du har sett på er Fusion FEW-210BP, den har vi i ryddesalget vårt til 1999,- (veil pris kr 5595,-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Da er det mye bedre med et Northstar batteri.Her er en quote fra termpro-forumet: "from four kinetic 1800's to two nsb90's iv'e gained about 3db. but this is also with about 100' more wire. one thing i did notice they recover within a couple of seconds. i got mutiple burps with consistant scores with the vehical off." Mvh Dag Johansen Og såvidt jeg vet koster de noen tusenlapper mer enn kinetik? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Og såvidt jeg vet koster de noen tusenlapper mer enn kinetik? Ja det kan hende, ble bare litt revet med!:cool: Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Ja det kan hende, ble bare litt revet med!:cool: Mvh Dag Johansen hehe ;) Da ble maxxima batteriet mitt solgt til en kar her på forumet :) så da har jeg bare ett gammelt maxxima igjen frem til kinetik batteriene kommer, forhåpentligvis før Ørje, ellers blir det garantert ikke noe av for min del der. Men uansett til trådstarter: Kjøp ett gelebatteri og bytt ut litt kabler her og der, du vil ha mye mer igjen for det uansett. Maxxima 900, Optima redtop, Kinetik HC800 er vel alle gode alternativer, hvor jeg ville tro at maxxima 900 er det billigste. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg