aUDUN` Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Heisann. Kjøpte meg i dag en 318 92 mod, e36. Planene har allerede begynt og jeg har endel lapper igjen jeg har tenkt å bruke på trimming og styling. Planer i prioritert rekkefølge: 1.Effektannlegg 2.Luft filter 3.Kvass kam 4.Senkesett 5.Div. styling 6....Turbo når lommeboka blir fylt opp Noen som vet om noen sider med bra priser og bra utvalg av di delene jeg leter etter? Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 jeg vil ha prioritert senkinga litt høyrere på lista :) sjekk ut koed.dk, får vel det meste billigere der enn i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Neeeeh... vil først ha litt power i bilen før jeg senker ;) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 samma har, jeg villa ha senkan først men.. men opp til deg så klart.. kam koster deg 2500 kr på KN cams, i hvertfall, de er de enste i norge som sliper om kammen, så langt jeg vet, men får kjøpt ferdig sett på andre steder da. effekt annlegg og luftfilter koster deg jo max 2500 kr da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Vil ha litt "mat" i bilen før jeg gjør noe med utseende... Men har noen peiling på hvor jeg kan skaffe noe av dette? Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 trokke du får så altfor stor forskjell med bare en kam, får kompansere med grenerør og ett realt luftfilter. 318i er vel ett "dårlig" utgangspunkt vis du vil ha mye power uten å legge så mye penger i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 kjøp større motor Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Måle er ikke 250 hk++ Vil bare ha en bil med litt mer mat i enn en vanlig 318. Men hva med å komme med noen sider hvor jeg kan kjøpe delene, istede for å kommentere dem violin Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 koed.dk og schmidemann.no har det meste du trenger får å hente noen gamp ekstra.. men når du først skal legge penger i ny kam, chip, grenerør etc. hvorfor ikke kjøpe en IS motor istede? en motor med MYE mer potensiele. 140hk, twincam, 16v etc. bedre utganspunkt for turbokonvertering som du har i tankene dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Ja, høres ikke feil ut, men som sagt.. har ikke så mye av di der pengene det alltid er snakk om vettø ;) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Gratulerer med ny bil! Får vi se noen bilder? Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 et ombyggings sett til IS behøver jo ikke koste så mange tusenlappene.. Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Bare for å ha nevnt det hvis du ikke vet det, å sette på kvass kam vil medføre at bilen din vil bli rykkete i køkjøring osv. Dvs, på lavt gir :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 DR_S: Ja, er bilmekaniker lærling, så har allerede erfaring med det.. Tenkte ikke på en super kvass kam slik brukt i løp osv, men vanlig gatebil-kvass-kam.. 2mMy: IS er en DOHC? Passer IS toppen på den valinge 318 blokka? Da slipper jeg jo vertfall å stresse med motorbytte. Kan noen komme med tips om ombygging til IS da? Verdt å legge penger i det eller er det like greit å spare til en 2.5 L og trimme opp i vinter? Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Patrix: lager en tråd om bilen tenkte jeg... :) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg